BMW: Αλλαγές στη βάση της γκάμας
Με οδηγό τη νέα αρχιτεκτονική Neue Klasse, η βαυαρική μάρκα αλλάζει τα βασικά της μοντέλα.
Τα δύο νέα μοντέλα που βρίσκονται ήδη στο στάδιο της εξέλιξης στο κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της εταιρείας FIZ στο Μόναχο, θα πωλούνται μαζί με τις ανανεωμένες εκδόσεις της σημερινής Σειρά 1 και 2, που χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ο επικεφαλής προϊόντων της βαυαρικής μάρκας, Μπερντ Κέρμπερ, δήλωσε πρόσφατα ότι η BMW θέλει να αναπτυχθεί σε όλες τις αγορές και να «συνδεθεί με τη νεότερη γενιά» και η ύπαρξη μοντέλων βασικού επιπέδου, όπως η Σειρά 1 και η Σειρά 2 είναι απαραίτητη για να γίνει αυτό. Συμφώνησε, μάλιστα, ότι η… αποχώρηση της Mercedes A–Class από το προσκήνιο, θα αυξήσει το μερίδιο αγοράς για τη Σειρά 1.
Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει την i1 το 2027, με την πιο σπορ i2 να ακολουθεί το 2028. Ωστόσο, ενώ η ανανεωμένες Σειρά 1 και Σειρά 2 παραμένουν στην υπάρχουσα πλατφόρμα FAAR, τα δύο νέα συμπαγή EV έχουν σχεδιαστεί γύρω από την καινούργια αρχιτεκτονική ηλεκτρικών αυτοκινήτων Neue Klasse.
Η BMW επιβεβαιώνει ότι υπάρχουν δύο διαφορετικές παραλλαγές της πλατφόρμας Neue Klasse: η NBx, που υποδηλώνει κίνηση στους εμπρός και στους τέσσερις τροχούς. και NAx, για κίνηση στους πίσω και τέσσερις τροχούς. Οι επερχόμενες i1 και i2 πρόκειται να γίνουν τα πρώτα μοντέλα BMW που θα βασίζονται στην πλατφόρμα NBx, είτε με στάνταρ μπροστινή είτε προαιρετική τετρακίνηση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr