![4x Προσφορά Γνωριμίας: H πιο καλοκαιρινή προσφορά παίζει στην bwin!](https://i1.prth.gr/images/360x203/files/2024-07-16/1168x656_Protothema_bw.jpg)
Η bwin ξέρει πώς να κάνει πιο… δροσερό το καλοκαίρι σου και σε υποδέχεται με μία εκπληκτική Προσφορά* Γνωριμίας με τέσσερα δώρα!
Ήδη, έχει προταθεί να επιβληθούν επιπλέον δασμοί στα καινούργια ευρωπαϊκά αυτοκίνητα που εισάγονται και πωλούνται στην Κίνα τα οποία έχουν κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων και άνω. Η πρότασή τους θέλει να φτάσουν αυτοί στο 25%, από το 15% που είναι τώρα εκεί.
Πρωταγωνιστές στις συνομιλίες που έχουν ξεκινήσει για να επιλυθεί με ικανοποιητικό τρόπο το ζήτημα είναι οι Γερμανοί, επειδή οι εταιρείες τους θα πληγούν περισσότερο εάν οι Κινέζοι αποφασίσουν τελικά να επιβάλλουν τους επιπλέον δασμούς στα εισαγόμενα ευρωπαϊκά μοντέλα στη χώρα Για παράδειγμα, η Porsche θα έχει τη μεγαλύτερη επιβάρυνση για τα μοντέλα της εκεί. Σύμφωνα με τα στοιχεία από την Ένωση Γερμανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών (VDA), η εταιρεία διαθέτει στην Κίνα το 25% των συνολικών ετήσιων πωλήσεων της. Επίσης, δεν έχει εργοστάσιο παραγωγής τους εκεί. Εάν διέθετε, τότε δεν θα επηρεαζόταν τόσο πολύ από την ενδεχόμενη επιβολή του μέτρου.
Βάσει των στοιχείων της VDA, οι μεγάλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες (δηλαδή BMW, Mercedes-Benz, Porsche και Volkswagen) το 2023 πούλησαν συνολικά 4,8 εκατομμύρια οχήματά τους στην ασιατική χώρα. Από αυτά, περίπου το 5% εισάγονται από σε αυτή από τη Γερμανία.
Από αυτά, ο Όμιλος Volkswagen πούλησε περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα την περυσινή χρονιά, εκ των οποίων τα περίπου 3,06 ήταν κατασκευασμένα στην Κίνα, από τις εταιρείες που έχει συνιδρύσει με εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ουσιαστικά, πρόκειται για μια διαδικασία διαπραγμάτευσης σε διμερές επίπεδο. Ωστόσο, επειδή η Γερμανία είναι η «βιομηχανική λοκομοτίβα» της Ευρώπης, τα αποτελέσματα αυτής θα επηρεάσουν και θα αφορούν στο σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας αυτής.