Στα σκαριά η ηλεκτρική BMW Μ

Στα σκαριά η ηλεκτρική BMW Μ

Το τμήμα M της BMW εξελίσσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων.

240410105054_Hyundai-IONIQ-5-N-4

Η BMW M πρόκειται να λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα, είτε το 2026, ή το 2027, με καινοτόμες προσομοιωμένες αλλαγές ταχυτήτων και τεχνητούς ήχους για να βελτιώσει την οδηγική εμπειρία.

Ο διευθύνων σύμβουλος της BMW M, Frank van Meel εξέφρασε τον θαυμασμό του για την προσέγγιση της Hyundai με το IONIQ 5 N και το οποίο ενσωματώνει χαρακτηριστικά όπως τις «ψεύτικες» αλλαγές ταχυτήτων και ήχους για να παρέχει στους οδηγούς το αίσθημα που συνήθως απουσιάζει από τα EV.

Ο van Meel υπογράμμισε τη σημασία των ερεθισμάτων για τους οδηγούς αγώνων, σημειώνοντας ότι οι παραδοσιακές οπτικές ενδείξεις, όπως τα ταχύμετρα, είναι ανεπαρκείς κατά τη διάρκεια της οδήγησης σε υψηλές ταχύτητες.

Στα συμβατικά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, οι ήχοι του κινητήρα και οι αλλαγές ταχυτήτων βοηθούν τους οδηγούς να εκτιμήσουν την ταχύτητα και την κατάσταση του κινητήρα χωρίς να χρειάζεται να πάρουν τα μάτια τους από το δρόμο.

Για να αναπαράγει αυτή την εμπειρία στα EV, η BMW M αναπτύσσει συστήματα που προσομοιώνουν αυτές τις ακουστικές και απτικές αισθήσεις. Το πρώτο EV της BMW με την επωνυμία M θα κατασκευαστεί στην πλατφόρμα Neue Klasse, η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

Αυτό το επερχόμενο μοντέλο αναμένεται να διαθέτει μια διάταξη τεσσάρων κινητήρων, ικανή να παράγει πάνω από 1.360 ίππους, ένα αξιοσημείωτο νούμερο που το τοποθετεί ως πιθανό ανταγωνιστή των hypercar.

Αυτό το προηγμένο σύστημα κίνησης, σε συνδυασμό με τις προσομοιωμένες αλλαγές ταχυτήτων και τους ήχους, έχει ως στόχο να προσφέρει μια οδηγική εμπειρία που αντικατοπτρίζει τη συγκίνηση και τη δέσμευση των παραδοσιακών οχημάτων υψηλών επιδόσεων.

Η κίνηση να συμπεριληφθούν αυτά τα χαρακτηριστικά αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπου οι κατασκευαστές επιδιώκουν να διατηρήσουν τις συναισθηματικές και αισθητηριακές πτυχές της οδήγησης κατά τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Το IONIQ 5 N της Hyundai, για παράδειγμα, περιλαμβάνει μια προσομοίωση κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη οκτώ ταχυτήτων, η οποία έχει τύχει καλής υποδοχής από τους λάτρεις για την ικανότητά της να κάνει την οδηγική εμπειρία πιο διαδραστική και ελκυστική.

Η υιοθέτηση παρόμοιας τεχνολογίας από την BMW M αναδεικνύει τη δέσμευση της μάρκας να διατηρήσει τη δυναμική οδηγική εμπειρία για την οποία είναι γνωστή, ακόμη και κατά τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης