Η Porsche με τη νέα γενιά 911 προσθέτει την υβριδική υπόσταση, καθώς η έκδοση GTS διατίθεται πλέον με μπαταρία και δύο ηλεκτροκινητήρες, αποσκοπώντας σε υψηλότερη ιπποδύναμη, διατηρώντας παράλληλα τις θεμιτές εκπομπές ρύπων.
Για να συγκρίνει κάποιος, όμως, το κατά πόσο είναι καλύτερη σε επιδόσεις εν συγκρίσει με το απερχόμενο μοντέλο, πρέπει να βάλεις την προηγούμενη γενιά δίπλα-δίπλα με τη νέα. Αυτό ακριβώς έκανε ο
Matt Watson, θέλοντας να εξετάσει τις διαφορές ανάμεσα στην υβριδική
911 Carrera GTS και τη συμβατική.
Ο γνωστός Βρετανός δημοσιογράφος οδήγησε για αρχή την υβριδική, έχοντας για αντίπαλο τον πρώην οδηγό της F1 και brand ambassador της Porsche,
Mark Webber. Σε κάθε περίπτωση, η
911 GTS T-Hybrid αναδείχθηκε νικήτρια, ενώ στην περίπτωση του
0-400 μ. σημείωσε χρόνο
10,9 δευτερολέπτων.
Η επίδοση αυτή ξεπερνάει κατά ένα
δέκατο την αντίστοιχη που δηλώνει η
Porsche. Σημείωση, ότι η
911 GTS T-Hybrid αποδίδει
581 ίππους και
570 Nm ροπής,
61 άλογα παραπάνω από την προηγούμενη γενιά.
Ωστόσο, είναι ελαφρώς βαρύτερη κατά
50 κιλά, λόγω μπαταρίας. Αμφότερες οι συγκεκριμένες
Porsche είναι
πισωκίνητες με ένα διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο
PDK να αναλαμβάνει την μετάδοση στους τροχούς.