Πόσο καλή είναι η νέα υβριδική Porsche 911 GTS

Η Porsche συνεχίζει την παράδοση που κάθε νέα γενιά της 911 είναι σταθερά καλύτερη της προηγούμενης.

Η Porsche με τη νέα γενιά 911 προσθέτει την υβριδική υπόσταση, καθώς η έκδοση GTS διατίθεται πλέον με μπαταρία και δύο ηλεκτροκινητήρες, αποσκοπώντας σε υψηλότερη ιπποδύναμη, διατηρώντας παράλληλα τις θεμιτές εκπομπές ρύπων.

Για να συγκρίνει κάποιος, όμως, το κατά πόσο είναι καλύτερη σε επιδόσεις εν συγκρίσει με το απερχόμενο μοντέλο, πρέπει να βάλεις την προηγούμενη γενιά δίπλα-δίπλα με τη νέα. Αυτό ακριβώς έκανε ο Matt Watson, θέλοντας να εξετάσει τις διαφορές ανάμεσα στην υβριδική 911 Carrera GTS και τη συμβατική.

Ο γνωστός Βρετανός δημοσιογράφος οδήγησε για αρχή την υβριδική, έχοντας για αντίπαλο τον πρώην οδηγό της F1 και brand ambassador της Porsche, Mark Webber. Σε κάθε περίπτωση, η 911 GTS T-Hybrid αναδείχθηκε νικήτρια, ενώ στην περίπτωση του 0-400 μ. σημείωσε χρόνο 10,9 δευτερολέπτων.

Η επίδοση αυτή ξεπερνάει κατά ένα δέκατο την αντίστοιχη που δηλώνει η Porsche. Σημείωση, ότι η 911 GTS T-Hybrid αποδίδει 581 ίππους και 570 Nm ροπής, 61 άλογα παραπάνω από την προηγούμενη γενιά.

Ωστόσο, είναι ελαφρώς βαρύτερη κατά 50 κιλά, λόγω μπαταρίας. Αμφότερες οι συγκεκριμένες Porsche είναι πισωκίνητες με ένα διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο PDK να αναλαμβάνει την μετάδοση στους τροχούς.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr