Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Στα σκαριά ένα νέο μοντέλο της Bugatti
Η Bugatti διερευνά το ενδεχόμενο ενός διαδόχου της εμβληματικής Type 57 SC Atlantic, χρησιμοποιώντας το υβριδικό σύστημα κίνησης V16.
Με την Bugatti Tourbillon να βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες δοκιμές, οι σχεδιαστικές και μηχανολογικές ομάδες της γαλλικής εταιρείας εξετάζουν νέα μοντέλα που θα μπορούσαν να διαθέτουν κινητήρα με αντίστοιχη διαμόρφωση.
Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Bugatti, Frank Heyl, άφησε να εννοηθεί το πόσο ευέλικτο είναι το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης V16, υπονοώντας ότι θα μπορούσε να μπει σε διάφορα αμαξώματα, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων με κινητήρα εμπρός, όπως η Type 57 SC Atlantic.
Ο Heyl ανέφερε επίσης το τμήμα Sur Mesure της Bugatti για παραγγελίες, το οποίο θα μπορούσε ενδεχομένως να δημιουργήσει μοντέλα περιορισμένης παραγωγής ή μοναδικά μοντέλα. Αυτή η εξατομικευμένη προσέγγιση έχει παρατηρηθεί σε προηγούμενα project όπως τα Bollide, Centodieci και La Voiture Noire.
Η αυξανόμενη αγορά για μοναδικά, κατά παραγγελία οχήματα ευθυγραμμίζεται με τις προτιμήσεις της ελίτ πελατείας της Bugatti, η οποία εκτιμά την απόλυτη ατομικότητα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Bugatti, Mate Rimac, τόνισε τη συνεχιζόμενη σημασία των κινητήρων εσωτερικής καύσης για τη μάρκα, αναφέροντας τους χαμηλούς όγκους παραγωγής και την περιορισμένη χιλιομετρική απόσταση των αυτοκινήτων Bugatti ως λόγους που δεν καθιστούν επείγουσα την ανάγκη ηλεκτροκίνησης.
Αυτό υποδηλώνει ότι το υβριδικό σύστημα κίνησης V16, που πρωτοεμφανίστηκε στην Tourbillon, είναι πιθανό να ενσωματωθεί σε μελλοντικά μοντέλα.
Η ίδια η Tourbillon αντλεί έμπνευση από την Type 57, όμως ένας πραγματικός διάδοχος του μοντέλου της δεκαετίας του 1930 θα αναπαράγει πιο πιστά τις αναλογίες του, με μακρύ ρύγχος και την καμπίνα αρκετά πίσω.
Ο Rimac ήταν επιφυλακτικός όσον αφορά την αποκάλυψη του χρονοδιαγράμματος για το λανσάρισμα των νέων μοντέλων, δίνοντας έμφαση σε μια προσέγγιση βήμα προς βήμα με την Tourbillon να αποτελεί το σημείο εκκίνησης της νέας εποχής της Bugatti.
Η ιδέα ενός V16 GT με κινητήρα εμπρός έχει παίξει και στο παρελθόν, κυρίως με το πρωτότυπο Galibier του 2009, υποδεικνύοντας ένα διαχρονικό ενδιαφέρον για αυτή τη σχεδιαστική κατεύθυνση από την πλευρά της εταιρείας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr