Με μια ιστορία που εκτείνεται σε τρεις αιώνες, η Nestlé συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της με μια ευρεία γκάμα προϊόντων και εφαρμόζοντας υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία
Honda και Nissan ενώνουν την ισχύ τους
Honda και Nissan ενώνουν την ισχύ τους
Οι ανάγκες των αμιγώς ηλεκτροκίνητων επεκτείνονται σε όλους τους τομείς, με αποτέλεσμα να χρειάζεται η συνεργασία εταιρειών προκειμένου να καλυφθούν στο έπακρο.
Η Nissan και η Honda έχουν δημιουργήσει ήδη τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα η καθεμία και εξελίσσουν καινούργια. Παρόλα αυτά, τον περασμένο Μάρτιο (τρέχοντος έτους) ανακοινώθηκε ότι οι δύο εταιρείες εξετάζουν το ενδεχόμενο στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ τους για την από κοινού παραγωγή των απαραίτητων εξαρτημάτων για τα ηλεκτρικά οχήματα.
Οι συνομιλίες μεταξύ των στελεχών των δύο εταιρειών συνεχίζονται με σκοπό να οριστεί ένα πλαίσιο στο οποίο θα συμπράξουν.
Τον περασμένο ο Μακότο Ούτσιντα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan, είχε δηλώσει ότι και οι δύο πλευρές είναι ανοιχτές στο να συνεργαστούν σε οποιαδήποτε τομέα, τόσο στην Ιαπωνία όσο και εκτός αυτής. Οι Honda και Nissan προσπαθούν να αναπτύξουν από κοινού ένα νέο λειτουργικό σύστημα για τα αμιγώς ηλεκτρικά καινούργια μοντέλα τους με πρόθεση να μειώσουν το κόστος. Ένας ακόμη τομέας είναι να συμπράξουν για να αναπτύξουν και να εγκαταστήσουν ένα νέο δίκτυο φόρτισης για να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικές.
Οι συνομιλίες μεταξύ των στελεχών των δύο εταιρειών συνεχίζονται με σκοπό να οριστεί ένα πλαίσιο στο οποίο θα συμπράξουν.
Τον περασμένο ο Μακότο Ούτσιντα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan, είχε δηλώσει ότι και οι δύο πλευρές είναι ανοιχτές στο να συνεργαστούν σε οποιαδήποτε τομέα, τόσο στην Ιαπωνία όσο και εκτός αυτής. Οι Honda και Nissan προσπαθούν να αναπτύξουν από κοινού ένα νέο λειτουργικό σύστημα για τα αμιγώς ηλεκτρικά καινούργια μοντέλα τους με πρόθεση να μειώσουν το κόστος. Ένας ακόμη τομέας είναι να συμπράξουν για να αναπτύξουν και να εγκαταστήσουν ένα νέο δίκτυο φόρτισης για να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικές.
Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν μειωθεί σημαντικά από την αρχή του 2024, ιδίως στην Κίνα, λόγω του ανταγωνισμού από τις εταιρείες της χώρας. Το πρώτο πεντάμηνο του έτους, η Nissan πούλησε παγκοσμίως λίγο περισσότερα από 50.000 ηλεκτρικά οχήματά της, αριθμός που αντιστοιχεί στο 3,5% των συνολικών πωλήσεών της σε αυτό το διάστημα.
Αντίστοιχα, η Honda ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς πούλησε παγκοσμίως μόλις 3.190 αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά της που αντιπροσωπεύουν μόνο το 0,3% των συνολικών σε αυτή τη χρονική περίοδο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα