Μία McLaren σε δύο τροχούς

Η Pure Electric σε συνεργασία με την McLaren λανσάρει ένα ηλεκτρικό πατίνι με αισθητικές ιδιαιτερότητες.

Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία Pure Electric, που ανήκει στον πατέρα του Λάντο Νόρις,  Άνταμ Νόρις, έχει αφοσιωθεί στην κατασκευή ηλεκτρικών πατινιών που συνδυάζουν πρακτικότητα και ευελιξία στην πόλη.

Έτσι, εξέλιξε μερικά μοντέλα, με αυτά της σειράς Advanced να αποτελούν τη ναυαρχίδα της γκάμας. Ξεχωρίζονται από τρεις εκδόσεις, δύο Advanced και μία που λέγεται Flex. Στην τελευταία, το πατίνι διπλώνεται και σε αυτή βασίστηκε η δημιουργία του Pure x McLaren.

Τα συγκεκριμένα πατίνια τα οδηγεί και τα προωθεί ο οδηγός της McLaren F1, Λάντο Νόρις και η Pure Electric αναφέρει ότι αποτελούν την επόμενη γενιά των e-scooter.

Αναφορικά με τη συμμετοχή της McLaren Automotive στο πρότζεκτ, προσφέρει τα χρώματα, το όνομα και τον Λάντο Νόρις. Συνεπώς, το πατίνι δε διαφέρει καθόλου ως προς τα μηχανικά και λειτουργικά μέρη του συγκριτικά με την αρχική έκδοση Advanced.

Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το Pure x McLaren διατίθεται σε τρία διαφορετικά χρώματα: Papaya, Black και Senna. Το πρώτο έχει το χαρακτηριστικό πορτοκαλί της McLaren, το Black έχει παρθεί από το επίσης χαρακτηριστικό μαύρο μοντέλων όπως η Artura και το Senna έχει τα χρώματα του κράνους του θρυλικού Βραζιλιάνου οδηγού.

Η έκδοση McLaren του e-scooter έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 500 W ενσωματωμένο πίσω, με μέγιστη ισχύ τα 710 W. Ωστόσο, η τελική του περιορίζεται στα 25 χλμ./ ώρα λόγω της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 432 Wh και εξασφαλίζει περίπου 50 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία φόρτιση. Τα προφίλ οδήγησης είναι τρία, επομένως η τιμή αυτονομίας που έχει δοθεί λογικά αφορά την πιο οικονομική οδήγηση.

Από τεχνολογία και εξοπλισμό το e-scooter με «άρωμα» McLaren διαθέτει το σύστημα Pure Control Steering το οποίο αφότου έχεις στρίψει, γυρνάει το τιμόνι στην αρχική του θέση, εξασφαλίζοντας μέγιστη εργονομία.

Το νέο ηλεκτρικό πατίνι της Pure Electric σταματάει χάρη σε ένα ταμπούρο μπροστά και ένα ηλεκτρονικό φρένο πίσω, ενώ επίσης εντοπίζεται πολύ εύκολα τη νύχτα χάρη στα έντονα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, συν τα φλας που βρίσκονται στο τιμόνι.

Η θέση οδήγησης το κάνει επίσης να ξεχωρίζει μέσα στον τεράστιο ανταγωνισμό, αφού έρχεται με μαρσπιέ δεξιά-αριστερά, ώστε ο αναβάτης να τοποθετεί τα πόδια του απλωτά και άνετα. Έτσι, μεγιστοποιείται η ασφάλεια και η αυτοπεποίθηση που νιώθει οδηγώντας.

Τα tubeless ελαστικά του Pure x McLaren τοποθετούνται σε 10 ιντσών τροχούς και το σύνολο αντέχει έως 120 κιλά βάρος. Η συνδεσιμότητα μέσω εφαρμογής λειτουργεί ως αντικλεπτικό, καθότι ο χρήστης μπορεί να ορίσει PIN για να ξεκλειδώσει το δίτροχο όχημα.

Στη Μεγάλη Βρετανία, το Pure x McLaren έχει ήδη λανσαριστεί, με τις εκδόσεις Papaya και Black να πωλούνται έναντι 899 λιρών, την ώρα που η Senna είναι περιορισμένης παραγωγής και κοστίζει 1.200 λίρες.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr