Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Το μοναδικό Koenigsegg του Προέδρου της FIA
Το μοναδικό Koenigsegg του Προέδρου της FIA
H Koenigsegg δημιουργεί ένα μοναδικό μοντέλο, που προορίζεται για τον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Αναφερόμαστε λοιπόν στο Agera RS Chimera, το ένα και μοναδικό hypercar της Koenigsegg, που συνδυάζει ορισμένα χαρακτηριστικά από τρία μοντέλα της σουηδικής φίρμας, τα Agera RS, CC850 και Jesko.
Εργοστασιακά, το αυτοκίνητο είναι Agera RS και ανήκε στον πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ο οποίος ζήτησε από τον ιδιοκτήτη της εταιρείας, Christian von Koenigsegg να ξεκινήσουν ένα σπέσιαλ πρότζεκτ, το οποίο θα αφορούσε ένα συνδυασμό αυτοκινήτων.
Με το Koenigsegg CC850 να έχει παρουσιαστεί εκείνη την περίοδο με το καινοτόμο ESS (Engage Shift System), ο Σουλαγιέμ εντυπωσιάστηκε από την πολύ ιδιαίτερη τεχνολογία κιβωτίου και ζήτησε να τοποθετηθεί στο δικό του Agera.
Για να επιτευχθεί η απόδοση που ζητούσε ο πρόεδρος της FIA, στο Chimera τοποθετήθηκαν τα μεγαλύτερα turbo από το Jesko, αυξάνοντας έτσι την ισχύ στους 1.280 ίππους με συμβατικό καύσιμο και στους 1.600 με E85.
Και εγένετο ένα Agera RS με κιβώτιο και μετάδοση του CC850 και τον V8 κινητήρα του Jesko. Όντας σαφώς το πιο περίπλοκο πρότζεκτ που έχει διεκπεραιώσει ο von Koenigsegg και η ομάδα του, πήρε 3 ολόκληρα χρόνια εξέλιξης για να πάρει σάρκα και οστά.
Διότι χρειάστηκαν μία σειρά από αλλαγές, νέα εξαρτήματα, νέος εξοπλισμός και επανατοποθετήσεις, για να μπορέσουν τρία hypercar, δύο παλιά και ένα νεότερο, να γίνουν ένα.
Βέβαια, ο Μπεν Σουλαγιέμ την ύστατη στιγμή δυσκόλεψε κι άλλο την κατάσταση, καθώς ζήτησε να έχει τα paddles του Jesko Absolut, τεχνολογία ημι-αυτόματου κιβωτίου που δεν υπήρχε στο CC850 (ήταν είτε χειροκίνητο είτε αυτόματο).
Επανατοποθετήσεις και επανασχεδιασμός έγιναν και στην ανάρτηση, αφού ορισμένα εξαρτήματα ήταν του Jesko και άλλα του Regera.
Ο Christian von Koenigsegg επιμένει ότι δε θα ξαναδεχθεί παρόμοιο πρότζεκτ, διότι θα ήταν πιο προσοδοφόρο για την εταιρεία του να ξεκινήσει ένα hypercar από την αρχή, παρά να συνδυάσει παλιές και νέες τεχνολογίες.
Σημείωση, ότι το Agera RS Chimera δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί, αν και αυτά που έχουν μείνει είναι λεπτομέρειες, συγκριτικά με την κάθε παραξενιά του Σουλαγιέμ χρειάστηκε η Koenigsegg να φέρει εις πέρας.
Ο Christian von Koenigsegg επιμένει ότι δε θα ξαναδεχθεί παρόμοιο πρότζεκτ, διότι θα ήταν πιο προσοδοφόρο για την εταιρεία του να ξεκινήσει ένα hypercar από την αρχή, παρά να συνδυάσει παλιές και νέες τεχνολογίες.
Σημείωση, ότι το Agera RS Chimera δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί, αν και αυτά που έχουν μείνει είναι λεπτομέρειες, συγκριτικά με την κάθε παραξενιά του Σουλαγιέμ χρειάστηκε η Koenigsegg να φέρει εις πέρας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα