Η Stellantis επενδύει στην τεχνολογία mild hybrid
Ο Όμιλος Stellantis επενδύει στην τεχνολογία των mild hybrid, η οποία είναι μία φθηνή και προσιτή λύση.
Η Stellantis είναι αποφασισμένη να μεγαλώσει κατά πολύ τη γκάμα των μοντέλων της που χρησιμοποιούν υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο μειώνει τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου έως και 20%.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία προσθέτει περίπου 2.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο, επιτρέπει στα οχήματα να διανύουν έως και 1 χιλιόμετρο αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Ξεκινώντας από το 2025, η Stellantis θα προσφέρει αυτή την τεχνολογία σε μια ευρύτερη γκάμα μοντέλων για να ανταποκριθεί στους αυστηρότερους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων.
Το υβριδικό σύστημα 48V διαθέτει μια μπαταρία 0,9 kWh, έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μια μίζα/γεννήτρια με ιμάντα. Αυτή η διαμόρφωση βελτιώνει τις λειτουργίες stop/start και την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Ο κύριος κινητήρας του συστήματος αποτελείται από μια τρικύλινδρη μονάδα νέας γενιάς 1,2 λίτρων με απόδοση 100 ή 136 ίππων.
Παρά τη χρήση ενός συστήματος χαμηλότερης τάσης, η Stellantis τονίζει ότι θα πρέπει να θεωρείται πλήρες υβριδικό σύστημα λόγω των παρόμοιων πλεονεκτημάτων του με τα συστήματα υψηλότερης τάσης των ανταγωνιστών όπως η Toyota και η Renault.
Σύμφωνα με τον Christian Mueller, ανώτερο αντιπρόεδρο των συστημάτων πρόωσης για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, το σύστημα 48V παρέχει σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 με χαμηλότερο κόστος.
Η Stellantis στοχεύει σε ετήσια παραγωγή 1,2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων με κιβώτιο eDCT, καταργώντας σταδιακά τα μη υβριδικά συστήματα κίνησης με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.
Η τεχνολογία είναι ήδη διαθέσιμη σε μοντέλα όπως το Opel Mokka και σύντομα θα είναι διαθέσιμη στις Alfa Romeo Junior και Tonale, στα Citroen C3, C4 και C5, στα Fiat 600, Jeep Avenger, Lancia Ypsilon και στα περισσότερα μοντέλα της Opel και Peugeot.
Για παράδειγμα, το Opel Mokka με μη υβριδικό κινητήρα 1,2 λίτρων έχει εκπομπές CO2 137 g/km, ενώ η νέα υβριδική έκδοση με κιβώτιο eDCT εκπέμπει μόνο 104 g/km. Το συγκεκριμένο υβριδικό μοντέλο βελτιώνει επίσης την οικονομία καυσίμου από 6,1 λτ/100 χλμ. σε 4,9 λτ/100 χλμ. σε μικτή οδήγηση.
Η επέκταση των υβριδικών ευθυγραμμίζεται με τα σχέδια της Stellantis για τα ηλεκτρικά, με στόχο την επίτευξη 100% πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών στην Ευρώπη έως το 2030.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr