Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Μια θρυλική Porsche 935 ξαναζεί
Μια θρυλική Porsche 935 ξαναζεί
Η εταιρία Unofficial Machines από το Μονακό παρουσίασε το σχέδιο της για τη δημιουργία μιας σύγχρονης έκδοσης της θρυλικής 935 Straßenversion
UPD:
Το 1983 ο Μανσούρ Ότζεχ που είχε βασικό ρόλο στην επιτυχία της Porsche στην F1 τη δεκαετία του ’80 με την McLaren, έπεισε την γερμανική εταιρία να κατασκευάσει μια ειδική έκδοση της αγωνιστικής 934 με σκοπό να έχει το δικό του μοναδικό καθημερινό αυτοκίνητο με αγωνιστικό DNA. Η Porsche υλοποίησε την ιδέα του και κατάφερε να παραδώσει στον Ότζεχ την μία και μοναδική 935 Street (935 Straßenversion). Αυτό το κόσμημα της Porsche θα προσπαθήσει να τιμήσει η εταιρεία Unofficial Machines από το Μονακό, η οποία έδωσε στη δημοσιότητα σχέδια από το νέο της project που ονομάζει Turbo Spezial.
Η Turbo Spezial χρησιμοποιεί ως βάση την Porsche 992.1 Turbo S πάνω στην οποία οι άνθρωποι της Unofficial Machines έχτισαν το δικό τους σχέδιο. Σχεδιαστής του αυτοκινήτου είναι ο Άλαν Ντεροσιέ ο οποίος χρησιμοποίησε μόνο ανθρακονήματα για το εξωτερικό αμάξωμα. Τόσο το εμπρός μέρος με τη φαρδιά μάσκα, όσο και το πίσω με τα ιδιαίτερα αεροδυναμικά στοιχεία είναι εμπνευσμένα από την 935 Street, ενώ οι χαρακτηριστικοί αεραγωγοί είναι εξίσου υπερβολικοί όπως το αυθεντικό μοντέλο.
Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, η Turbo Spezial είναι «πειραγμένη» και στον τομέα των επιδόσεων. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με τον γνωστό 6κύλινδροε επίπεδο κινητήρα ο οποίος έχει ανεβασμένη απόδοση στους 740 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει ότι μπορεί να πετύχει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 320 χλμ./ώρα. Θυμίζουμε ότι η αυθεντική 935 Street του 1983 είχε απόδοση 380 ίππους και η σύγχρονη 992.1 Turbo S αποδίδει 640 ίππους. Εκτός από τον κινητήρα, αναβαθμίσεις έχουμε στις αναρτήσεις με συστήματα της KW.
Η Unofficial Machines έχει ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει 90 Turbo Spezial για χρήση στο δρόμο και ακόμα 10 εκδόσεις για χρήση στην πίστα με πλαίσιο από την 911 GT3 RS. Όσο για την τιμή του αυτοκινήτου, αυτή ξεκινάει από τις 350.000 ευρώ!
Η Turbo Spezial χρησιμοποιεί ως βάση την Porsche 992.1 Turbo S πάνω στην οποία οι άνθρωποι της Unofficial Machines έχτισαν το δικό τους σχέδιο. Σχεδιαστής του αυτοκινήτου είναι ο Άλαν Ντεροσιέ ο οποίος χρησιμοποίησε μόνο ανθρακονήματα για το εξωτερικό αμάξωμα. Τόσο το εμπρός μέρος με τη φαρδιά μάσκα, όσο και το πίσω με τα ιδιαίτερα αεροδυναμικά στοιχεία είναι εμπνευσμένα από την 935 Street, ενώ οι χαρακτηριστικοί αεραγωγοί είναι εξίσου υπερβολικοί όπως το αυθεντικό μοντέλο.
Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, η Turbo Spezial είναι «πειραγμένη» και στον τομέα των επιδόσεων. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με τον γνωστό 6κύλινδροε επίπεδο κινητήρα ο οποίος έχει ανεβασμένη απόδοση στους 740 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει ότι μπορεί να πετύχει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 320 χλμ./ώρα. Θυμίζουμε ότι η αυθεντική 935 Street του 1983 είχε απόδοση 380 ίππους και η σύγχρονη 992.1 Turbo S αποδίδει 640 ίππους. Εκτός από τον κινητήρα, αναβαθμίσεις έχουμε στις αναρτήσεις με συστήματα της KW.
Η Unofficial Machines έχει ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει 90 Turbo Spezial για χρήση στο δρόμο και ακόμα 10 εκδόσεις για χρήση στην πίστα με πλαίσιο από την 911 GT3 RS. Όσο για την τιμή του αυτοκινήτου, αυτή ξεκινάει από τις 350.000 ευρώ!
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα