Σημείο αναφοράς το Hyundai IONIQ 5 N

Σημείο αναφοράς το Hyundai IONIQ 5 N

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της BMW M είναι ο ήχος που παράγει ο κινητήρας τους, ωστόσο τι θα γίνει με τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις;

240704170355_Hyundai-Ioniq-5-N

Η δημιουργία της νέας πλατφόρμας Neue Klasse από την BMW για τα καινούργιας γενιάς αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της δίνει τη δυνατότητα και στους ανθρώπους του τμήματος BMW M για να πράξουν το ίδιο.

Όπως έχει γίνει γνωστό, το συγκεκριμένο τμήμα θα εξελίξει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί είτε το 2026 είτε το 2027. Αυτό, θα διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι, συνδυαστικά, θα αποδίδουν 1.360 ίππους και προφανώς θα έχει το κατασκευαστικό DNA της BMW M.

Πριν από λίγες ημέρες ο Φρανσίσκους «Φρανκ» φαν Μίιλ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, οδήγησε ένα Hyundai IONIQ 5 N. Όταν βγήκε από το αυτοκίνητο δήλωσε εντυπωσιασμένος από τον (τεχνητά παραγόμενο) θόρυβο που εκπέμπει, ιδίως κατά τη διαδικασία (πλασματικών) «αλλαγών σχέσεων».

Ο Μίιλ, εξέφρασε την επιθυμία του να υπάρχει ένα αντίστοιχο σύστημα και στο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της BMW M. Έπειτα από αυτό, βρετανοί δημοσιογράφοι επικοινώνησαν μαζί του για να μάθουν περισσότερα, τόσο από την εμπειρία του με το σπορ μοντέλο της κορεατικής εταιρείας όσο και γι’ αυτό της γερμανικής.
Κλείσιμο

Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις ο Μίιλ δήλωσε: «Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτονται, είναι αυτός με τον οποίο σκεφτόμαστε κι εμείς, επίσης. Χρειάζεται να έχεις πληροφόρηση (από το αυτοκίνητο). Όταν οδηγείς σε πίστα, δεν έχει χρόνο να βλέπεις το στροφόμετρο ή το ταχύμετρο.

Και συμπληρώνει: «Όταν συμμετέχεις σε κάποιον αγώνα, εάν το πράξεις θα σε έχουν προσπεράσει ήδη δύο αυτοκίνητα. Συνεπώς, αυτό που θέλεις είναι ένας τρόπος να γνωρίζεις ποια σχέση έχεις στο κιβώτιο ταχυτήτων, να “νοιώθεις” τις σ.α.λ.».

Το κορυφαίο στέλεχος της γερμανικής εταιρείας συνέχισε λέγοντας: «Χρειάζεται μια λύση γι’ αυτό. Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος διασύνδεσης του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με τον εγκέφαλο του οδηγού.

»Συνεπώς, νομίζω ότι αυτό που έκαναν (στη Hyundai) με το να προσομοιώσουν την αίσθηση και τον ήχο από αλλαγές σχέσεων (σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων) είναι κάτι το οποίο επεξεργαζόμαστε κι εμείς. Αυτός είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουμε. Χρειαζόμαστε ένα αντίστοιχο σύστημα και στα δικά μας (ηλεκτροκίνητα) οχήματα επιδόσεων», κατέληξε ο Μίιλ.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης