Η Miele ως Platinum Χορηγός στο Navarino Challenge 2024, προσέφερε αξέχαστες στιγμές στους συμμετέχοντες μέσα από cooking masterclasses και γευσιγνωσίες και συνδυάζοντας γαστρονομία και αθλητικό τουρισμό
Το μέλλον της συνεργασίας Honda και Sony
Το μέλλον της συνεργασίας Honda και Sony
Η εταιρία Afeela που δημιουργήθηκε ως κοινοπραξία των Honda και Sony στο χώρο της ηλεκτροκίνησης ετοιμάζει το πρώτο από μια σειρά μοντέλων που θα εστιάσουν στις πιο εμπορικές κατηγορίες
UPD:
Ως γνωστόν, η Afeela συστήθηκε από από τη Sony Honda Mobility για να δημιουργήσει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο να συνδυάζει ό,τι καλύτερο από τις δύο εταιρείες. Το πρωτότυπο που δημιουργήθηκε και παρουσιάστηκε το 2022 βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της εξέλιξης και κατά καιρούς βρίσκεται στην επικαιρότητα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία που το αφορούν, κυρίως σε επίπεδο τεχνολογίας.
Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινώσει τα στελέχη της Sony Honda Mobility, οι παραγγελίες για το πρώτο μοντέλο της Afeela θα ξεκινήσουν εντός του 2025 και οι παραδόσεις των αυτοκινήτων στους αγοραστές τους θα αρχίσουν εντός του 2026.
Όμως, τα σχέδια των ανθρώπων της εταιρείας δεν σταματούν σε αυτό. Όπως ανακοινώθηκε, το επόμενο σχέδιο είναι η δημιουργία ενός SUV αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος το οποίο θα βασίζεται στο πρώτο της εταιρείας. Πέραν και αυτού, οι άνθρωποί της εκπόνησαν ένα επιχειρηματικό πλάνο το οποίο προβλέπει τη δημιουργία επτά καινούργιων μοντέλων τα οποία θα ανήκουν στη «σειρά 0», όπως την έχουν ονομάσει.
Αυτά θα αρχίσουν να εξελίσσονται από το 2026 και έπειτα και αναμένεται να παρουσιαστούν και να αρχίσουν να διατίθενται στη αγορά έως το 2031. Όλα θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, θα ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες και θα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα μεταφορικών αναγκών.
Από τη Honda ανακοινώθηκε ότι τα νέα μοντέλα θα διαθέτουν σχετικά μικρών διαστάσεων μπαταρίες νέας τεχνολογίας οι οποίες θα τους παρέχουν ικανοποιητική αυτονομία η οποία θα φτάνει ή θα ξεπερνά τα 480 χλμ. Όμως, ακόμα δεν υπάρχουν πληροφορίες για την ενεργειακή χωρητικότητά τους. Τον περασμένο Μάιο (τρέχοντος έτους) η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 10 τρισεκατομμύρια γιεν (περίπου 57 δισεκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία) τα επόμενα χρόνια για την εξέλιξη των καινούργιων συσσωρευτών και των νέων μοντέλων.
Με αυτή την επένδυση τα στελέχη της Sony Honda Mobility και της θυγατρικής Afeela σκοπεύουν να αντιμετωπίσουν τα κινεζικά μοντέλα αλλά και να επεκτείνουν τις πωλήσεις τους. Όπως έχουν δηλώσει, χάρη στη χρήση της κοινής πλατφόρμας το κόστος εξέλιξης θα είναι μικρότερο συγκριτικά και οι τιμές πώλησης των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων προσιτές. Όπως έγινε γνωστό, η νέα πλατφόρμα θα επιτρέπει την τοποθέτηση των μπαταριών και του ηλεκτροκινητήρα σε χαμηλό ύψος από το έδαφος, κάτι που σημαίνει ότι και το κέντρο βάρους θα είναι χαμηλά, επίσης. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη ευρυχωρία για τους επιβάτες και καλύτερη οδική συμπεριφορά για το αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινώσει τα στελέχη της Sony Honda Mobility, οι παραγγελίες για το πρώτο μοντέλο της Afeela θα ξεκινήσουν εντός του 2025 και οι παραδόσεις των αυτοκινήτων στους αγοραστές τους θα αρχίσουν εντός του 2026.
Όμως, τα σχέδια των ανθρώπων της εταιρείας δεν σταματούν σε αυτό. Όπως ανακοινώθηκε, το επόμενο σχέδιο είναι η δημιουργία ενός SUV αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος το οποίο θα βασίζεται στο πρώτο της εταιρείας. Πέραν και αυτού, οι άνθρωποί της εκπόνησαν ένα επιχειρηματικό πλάνο το οποίο προβλέπει τη δημιουργία επτά καινούργιων μοντέλων τα οποία θα ανήκουν στη «σειρά 0», όπως την έχουν ονομάσει.
Αυτά θα αρχίσουν να εξελίσσονται από το 2026 και έπειτα και αναμένεται να παρουσιαστούν και να αρχίσουν να διατίθενται στη αγορά έως το 2031. Όλα θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, θα ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες και θα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα μεταφορικών αναγκών.
Από τη Honda ανακοινώθηκε ότι τα νέα μοντέλα θα διαθέτουν σχετικά μικρών διαστάσεων μπαταρίες νέας τεχνολογίας οι οποίες θα τους παρέχουν ικανοποιητική αυτονομία η οποία θα φτάνει ή θα ξεπερνά τα 480 χλμ. Όμως, ακόμα δεν υπάρχουν πληροφορίες για την ενεργειακή χωρητικότητά τους. Τον περασμένο Μάιο (τρέχοντος έτους) η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 10 τρισεκατομμύρια γιεν (περίπου 57 δισεκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία) τα επόμενα χρόνια για την εξέλιξη των καινούργιων συσσωρευτών και των νέων μοντέλων.
Με αυτή την επένδυση τα στελέχη της Sony Honda Mobility και της θυγατρικής Afeela σκοπεύουν να αντιμετωπίσουν τα κινεζικά μοντέλα αλλά και να επεκτείνουν τις πωλήσεις τους. Όπως έχουν δηλώσει, χάρη στη χρήση της κοινής πλατφόρμας το κόστος εξέλιξης θα είναι μικρότερο συγκριτικά και οι τιμές πώλησης των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων προσιτές. Όπως έγινε γνωστό, η νέα πλατφόρμα θα επιτρέπει την τοποθέτηση των μπαταριών και του ηλεκτροκινητήρα σε χαμηλό ύψος από το έδαφος, κάτι που σημαίνει ότι και το κέντρο βάρους θα είναι χαμηλά, επίσης. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη ευρυχωρία για τους επιβάτες και καλύτερη οδική συμπεριφορά για το αυτοκίνητο.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα