Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Γερμανική αντίδραση για τους δασμούς στα κινέζικα
Γερμανική αντίδραση για τους δασμούς στα κινέζικα
Η απόφαση του Ευρωκοινοβουλίου για επιβολή επιπλέον δασμών στα ηλεκτρικά που κατασκευάζονται στην Κίνα έχει προκαλέσει αντιδράσεις από την μεριά των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών.
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Από την πρώτη στιγμή που το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφησε την πρόταση της Κομισιόν για την επιβολή επιπλέον δασμών στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που κατασκευάζονται στην Κίνα και εισάγονται στην Ευρώπη, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δήλωσαν τον προβληματισμό τους.
Όπως είναι γνωστό, στην προμετωπίδα των αντιδράσεων βρέθηκαν οι γερμανικές εταιρείες και η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση της χώρας που προσπάθησαν να μεσολαβήσουν για να μην υπάρξουν αντίποινα από την κινεζική πλευρά.
Όπως ξέρουμε, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την Κίνα τόσο σε ό,τι αφορά στην παραγωγή των αυτοκινήτων τους και τις ετήσιες πωλήσεις τους, οι οποίες φτάνουν περίπου των 1/3 των συνολικών.
Μετά την πρώτη προσωρινή εφαρμογή των πρόσθετων δασμών στα ηλεκτρικά μοντέλα που κατασκευάζονται στην Κίνα και πωλούνται στη Γηραιά Ήπειρο (μεταξύ των οποίων και τα ευρωπαϊκά), η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ορίσει ψηφοφορία για να αποφασιστεί εάν το μέτρο αυτό θα ισχύσει μόνιμα από τον προσεχή Νοέμβριο (τρέχοντος έτους) και έπειτα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, εκπρόσωπος της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης της Γερμανίας ανακοίνωσε ότι η χώρα θα απέχει από την ψηφοφορία. Όπως είπε, ο λόγος που θα το πράξει είναι ότι προς το παρόν συνεχίζονται οι έρευνες της Ε.Ε. για την πολιτική επιδοτήσεων που εφαρμόζει το καθεστώς της Κίνας στις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες παραγωγής μπαταριών, όπως και λόγω του ότι εξακολουθούν να γίνονται διαπραγματεύσεις μεταξύ των Γερμανών με τους Κινέζους.
Σύμφωνα με όσα προβλέπει το καταστατικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η συμμετοχή σε αυτή την πρώτη ψηφοφορία δεν είναι δεσμευτική για τα κράτη μέλη της. Κατά συνέπεια, όποια δεν επιθυμούν να συμμετέχουν μπορούν να το πράξουν. Πάντως, η Κομισιόν μπορεί να θέσει σε ισχύ την επιβολή επιπλέον δασμών των έστω και εάν δεν παραβρεθούν κάποια μέλη της Ε.Ε. Η τελική ψηφοφορία περί της οριστικής εφαρμογής αυτών ή όχι πραγματοποιηθεί αργότερα εντός του 2024. Σύμφωνα με όσα προβλέπονται, θα μπορούσε να απορριφθεί εάν αντιταχθεί σε αυτή η λεγόμενη ειδική πλειοψηφία των 27 μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σύμφωνα με το καταστατικό, ως ειδική πλειοψηφία ορίζεται η σύμπραξη τουλάχιστον 15 κρατών μελών Ευρωπαϊκής Ένωσης που αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 65% του συνολικού πληθυσμού αυτής.
Όπως είναι γνωστό, στην προμετωπίδα των αντιδράσεων βρέθηκαν οι γερμανικές εταιρείες και η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση της χώρας που προσπάθησαν να μεσολαβήσουν για να μην υπάρξουν αντίποινα από την κινεζική πλευρά.
Όπως ξέρουμε, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την Κίνα τόσο σε ό,τι αφορά στην παραγωγή των αυτοκινήτων τους και τις ετήσιες πωλήσεις τους, οι οποίες φτάνουν περίπου των 1/3 των συνολικών.
Μετά την πρώτη προσωρινή εφαρμογή των πρόσθετων δασμών στα ηλεκτρικά μοντέλα που κατασκευάζονται στην Κίνα και πωλούνται στη Γηραιά Ήπειρο (μεταξύ των οποίων και τα ευρωπαϊκά), η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ορίσει ψηφοφορία για να αποφασιστεί εάν το μέτρο αυτό θα ισχύσει μόνιμα από τον προσεχή Νοέμβριο (τρέχοντος έτους) και έπειτα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, εκπρόσωπος της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης της Γερμανίας ανακοίνωσε ότι η χώρα θα απέχει από την ψηφοφορία. Όπως είπε, ο λόγος που θα το πράξει είναι ότι προς το παρόν συνεχίζονται οι έρευνες της Ε.Ε. για την πολιτική επιδοτήσεων που εφαρμόζει το καθεστώς της Κίνας στις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες παραγωγής μπαταριών, όπως και λόγω του ότι εξακολουθούν να γίνονται διαπραγματεύσεις μεταξύ των Γερμανών με τους Κινέζους.
Σύμφωνα με όσα προβλέπει το καταστατικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η συμμετοχή σε αυτή την πρώτη ψηφοφορία δεν είναι δεσμευτική για τα κράτη μέλη της. Κατά συνέπεια, όποια δεν επιθυμούν να συμμετέχουν μπορούν να το πράξουν. Πάντως, η Κομισιόν μπορεί να θέσει σε ισχύ την επιβολή επιπλέον δασμών των έστω και εάν δεν παραβρεθούν κάποια μέλη της Ε.Ε. Η τελική ψηφοφορία περί της οριστικής εφαρμογής αυτών ή όχι πραγματοποιηθεί αργότερα εντός του 2024. Σύμφωνα με όσα προβλέπονται, θα μπορούσε να απορριφθεί εάν αντιταχθεί σε αυτή η λεγόμενη ειδική πλειοψηφία των 27 μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σύμφωνα με το καταστατικό, ως ειδική πλειοψηφία ορίζεται η σύμπραξη τουλάχιστον 15 κρατών μελών Ευρωπαϊκής Ένωσης που αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 65% του συνολικού πληθυσμού αυτής.
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα