Πες «ναι στο παιχνίδι» απολαμβάνοντας σούπερ προσφορές σε ένα σύγχρονο, γρήγορο και φιλικό περιβάλλον, με απόλυτη ασφάλεια για τις συναλλαγές σου και άμεση διευθέτηση
Το καυτό Lexus LBX Morizo RR
Το καυτό Lexus LBX Morizo RR
Η Lexus οραματίζεται μια άκρως ενδιαφέρουσα καυτή εκδοχή του LBX με περισσότερους από 300 ίππους, τετρακίνηση και έντονο οδηγικό ταπεραμέντο.
UPD:
Το LBX Morizo RR Concept είναι ουσιαστικά μια διαφορετική ερμηνεία του ολοκαίνουργιου compact crossover της Lexus, ενός μοντέλου υψηλών επιδόσεων
Προσθέτοντας μια άλλη διάσταση στον ασυνήθιστο χαρακτήρα του LBX, το πρωτότυπο μοντέλο δημιουργήθηκε με την άμεση συμβολή του επίτιμου προέδρου της Toyota Motor Corporation και Master Driver, Ακίο Τογιόντα, επίσης γνωστού ως «Morizo».
Το LBX Morizo RR έχει στην… καρδιά του έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο 1600αρη κινητήρα με ισχύ 305 ίππων, κινώντας και τους τέσσερις τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος και ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Direct Shift, που σίγουρα θα κερδίσει τη μάχη των εντυπώσεων, σε σχέση με την επιλογή του χειροκίνητου, λόγω μεγαλύτερης αμεσότητας και ευελιξίας.
Η επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα έρχεται σε 5,2 δευτερόλεπτα, ενώ η δυνατότητα προεπιλογή σε Normal και Sport, κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα την εμπειρία της οδήγησης. Η λειτουργία Sport διοχετεύει επίσης μια τεχνητή νότα κινητήρα, μέσω του ηχοσυστήματος και η εξάτμιση θα τρίζει διακριτικά, κάθε φορά που ο οδηγός θα τσιμπάει λίγο παραπάνω το γκάζι. Στη χειροκίνητη έκδοση, το Sport είναι η προεπιλεγμένη λειτουργία.
Εξωτερικά, είναι 15 mm φαρδύτερο και 10 mm χαμηλότερο από το στάνταρ Lexus LBX και διαθέτει σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, ελαστικά Continental Sport Contact 7, με λαβή και ένα ζευγάρι εμφανείς απολήξεις εξάτμισης. Τα διακοσμητικά του θόλου των τροχών είναι, πλέον, στο χρώμα του αμαξώματος και όχι σε γκρι και ο πελάτης μπορεί να επιλέξει να έχει τις δαγκάνες των φρένων σε κίτρινο, το χαρακτηριστικό χρώμα της έκδοσης RR.
Προσθέτοντας μια άλλη διάσταση στον ασυνήθιστο χαρακτήρα του LBX, το πρωτότυπο μοντέλο δημιουργήθηκε με την άμεση συμβολή του επίτιμου προέδρου της Toyota Motor Corporation και Master Driver, Ακίο Τογιόντα, επίσης γνωστού ως «Morizo».
Το LBX Morizo RR έχει στην… καρδιά του έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο 1600αρη κινητήρα με ισχύ 305 ίππων, κινώντας και τους τέσσερις τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος και ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Direct Shift, που σίγουρα θα κερδίσει τη μάχη των εντυπώσεων, σε σχέση με την επιλογή του χειροκίνητου, λόγω μεγαλύτερης αμεσότητας και ευελιξίας.
Η επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα έρχεται σε 5,2 δευτερόλεπτα, ενώ η δυνατότητα προεπιλογή σε Normal και Sport, κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα την εμπειρία της οδήγησης. Η λειτουργία Sport διοχετεύει επίσης μια τεχνητή νότα κινητήρα, μέσω του ηχοσυστήματος και η εξάτμιση θα τρίζει διακριτικά, κάθε φορά που ο οδηγός θα τσιμπάει λίγο παραπάνω το γκάζι. Στη χειροκίνητη έκδοση, το Sport είναι η προεπιλεγμένη λειτουργία.
Εξωτερικά, είναι 15 mm φαρδύτερο και 10 mm χαμηλότερο από το στάνταρ Lexus LBX και διαθέτει σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, ελαστικά Continental Sport Contact 7, με λαβή και ένα ζευγάρι εμφανείς απολήξεις εξάτμισης. Τα διακοσμητικά του θόλου των τροχών είναι, πλέον, στο χρώμα του αμαξώματος και όχι σε γκρι και ο πελάτης μπορεί να επιλέξει να έχει τις δαγκάνες των φρένων σε κίτρινο, το χαρακτηριστικό χρώμα της έκδοσης RR.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα