Το βασικό στοιχείο που διαφοροποιεί την Bentley από τη Rolls-Royce, λαμβάνοντας υπόψη ότι και οι δύο δημιουργούν μοναδικά υπερπολυτελή αυτοκίνητα, είναι ότι η πρώτη διακρίνεται και για τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά των μοντέλων της.
Το 2019 η Bentley παρουσίασε την 3η γενιά της Flying Spur, του κορυφαίου μοντέλου της και εφέτος θα παρουσιάσει την επανασχεδιασμένη εκδοχή της. Όμως, όπως έχει ανακοινωθεί, η υπερπολυτελής λιμουζίνα της δεν θα ανανεωθεί μόνο αισθητικά αλλά και έχει και αλλαγές ουσίας.
Μία από αυτές είναι και ο κινητήρας. Από τον Βρετανό κατασκευαστή έχει ανακοινωθεί ότι η ανανεωμένη
Flying Spur θα διατίθεται με τον plug
-in υβριδικής τεχνολογίας υπερτροφοδοτούμενο
V8 κινητήρα των
4,0 λίτρων, ο οποίος τοποθετείται ήδη στην
Continental GT Speed.
Η απόδοση του θερμικού κινητήρα είναι
600 ίπποι και η μέγιστη ροπή του
800 Nm. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος
190 ίππων και μέγιστης ροπής
450 Nm.
Η μέγιστη συνδυαζόμενη απόδοση του plug
-in hybrid συστήματος, το οποίο έχει τη χαρακτηριστική ονομασία
«Ultra Performance Hybrid», φτάνει τους
782 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα
1.000 Nm. Οι μπαταρίες του συστήματος έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα
25,9 kWh.
![](https://www.protothema.gr/files/2024-07-23/240719193431_Bentley-Flying-Spur.jpg)
H
Bentley δημοσίευσε μία φωτογραφία, η οποία δείχνει λεπτομέρειες από το εμπρός μέρος της επανασχεδιασμένης Flying Spur
. Σε αυτή μπορούμε να δούμε τη διαφορετική σχεδίαση του προφυλακτήρα και της μάσκας και της ενσωματωμένης σε αυτή γρίλιας σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.
Η ανανεωμένη
Flying Spur PHEV θα είναι η κορυφαία εκδοχή του μοντέλου και θα αντικαταστήσει αυτή με τον
W12 κινητήρα, ο οποίος καταργείται για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος.
Επίσης, θα είναι και αυτή με τη μεγαλύτερη απόδοση. Συγκριτικά, η νέα έκδοση είναι ισχυρότερη κατά
147 ίππους και η ροπή της είναι κατά
100 Nm περισσότερη.