Το νέο website της εταιρείας δίνει έμφαση στην ποιότητα, στις προσωποποιημένες υπηρεσίες και στην ανθρώπινη ενδυνάμωση.
Νέα βασική έκδοση για το Audi Q4
Νέα βασική έκδοση για το Audi Q4
Η Audi κάνει πιο προσιτό στο ευρύ κοινό το ηλεκτρικό Q4 με την προσθήκη στης γκάμα της νέας βασικής έκδοσης 35 e-tron
H γκάμα του Audi Q4 ξεκινά πλέον με την πιο προσιτή έκδοση 35 e-tron η οποία έχει μικρότερης χωρητικότητας μπαταρίες, ηλεκτροκινητήρα με μικρότερη ισχύ και χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, συγκριτικά με ό,τι ισχύει ως τώρα για το μοντέλο.
Όπως ανακοινώθηκε, η συγκεκριμένη έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού SUV έχει συσσωρευτές ονομαστικής ενεργειακής χωρητικότητας 55 kWh (52 kWh πραγματική) οι οποίες δίνουν μέση τυποποιημένη αυτονομία 355 χλμ. (κατά WLTP) για το Q4 35 e-tron και 365 χλμ. για το Q4 35 e-tron Sportback (κατά WLTP).
Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 170 ίπποι και η μέγιστη ροπή 310 Nm. Και στις δύο εκδοχές του μοντέλου η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Σύμφωνα με την Audi, το γεγονός ότι έχει μικρότερες μπαταρίες ανάγκασε τους ανθρώπους της εταιρείας να βελτιώσουν τη διαχείριση της θερμοκρασίας όσο και της ενέργειας των συσσωρευτών. Όπως ανακοινώθηκε, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση του Q4 35 e-tron είναι 17.0-19.2 kWh/100 χλμ. Βάσει όσων ανακοίνωσε η γερμανική εταιρεία, το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 100 χλμ./ώρα σε 9,0 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά στον εξοπλισμό του, αυτή η νέα και πιο προσιτή εκδοχή του μοντέλου είναι πιο λιτή, συγκριτικά. Στο εσωτερικό του υπάρχει πλαστικό σε μεγαλύτερη έκταση στο ταμπλό και στις πόρτες, υφασμάτινη επένδυση, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι και οθόνη 10,25 ιντσών στον πίνακα οργάνων.
Εξωτερικά, υπάρχουν φώτα LED και σιδερένιοι τροχοί 19 ιντσών. Η Audi ανακοίνωσε ότι η βασική τιμή πώλησης του νέου Q4 35 e–tron στη Γερμανία ξεκινά από τις 45.600 ευρώ. Δηλαδή είναι κατά 7.350 ευρώ μικρότερη από αυτή του Q4 45 e-tron των 286 ίππων. Για το Q4 35 e–tron Sportback ξεκινά από τις 47.600 ευρώ.
Όπως ανακοινώθηκε, η συγκεκριμένη έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού SUV έχει συσσωρευτές ονομαστικής ενεργειακής χωρητικότητας 55 kWh (52 kWh πραγματική) οι οποίες δίνουν μέση τυποποιημένη αυτονομία 355 χλμ. (κατά WLTP) για το Q4 35 e-tron και 365 χλμ. για το Q4 35 e-tron Sportback (κατά WLTP).
Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 170 ίπποι και η μέγιστη ροπή 310 Nm. Και στις δύο εκδοχές του μοντέλου η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Σύμφωνα με την Audi, το γεγονός ότι έχει μικρότερες μπαταρίες ανάγκασε τους ανθρώπους της εταιρείας να βελτιώσουν τη διαχείριση της θερμοκρασίας όσο και της ενέργειας των συσσωρευτών. Όπως ανακοινώθηκε, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση του Q4 35 e-tron είναι 17.0-19.2 kWh/100 χλμ. Βάσει όσων ανακοίνωσε η γερμανική εταιρεία, το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 100 χλμ./ώρα σε 9,0 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά στον εξοπλισμό του, αυτή η νέα και πιο προσιτή εκδοχή του μοντέλου είναι πιο λιτή, συγκριτικά. Στο εσωτερικό του υπάρχει πλαστικό σε μεγαλύτερη έκταση στο ταμπλό και στις πόρτες, υφασμάτινη επένδυση, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι και οθόνη 10,25 ιντσών στον πίνακα οργάνων.
Εξωτερικά, υπάρχουν φώτα LED και σιδερένιοι τροχοί 19 ιντσών. Η Audi ανακοίνωσε ότι η βασική τιμή πώλησης του νέου Q4 35 e–tron στη Γερμανία ξεκινά από τις 45.600 ευρώ. Δηλαδή είναι κατά 7.350 ευρώ μικρότερη από αυτή του Q4 45 e-tron των 286 ίππων. Για το Q4 35 e–tron Sportback ξεκινά από τις 47.600 ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα