Η Xiaomi ρίχνει το γάντι στην Porsche
24.07.2024
17:00
Με τη νέα έκδοση υψηλών επιδόσεων SU7 Ultra η Xiaomi θα προσπαθήσει να καταρρίψει το ρεκόρ της Porsche Taycan Turbo GT στο Nurburgring.
Η κινεζική κατασκευάστρια εταιρεία κινητών τηλεφώνων Xiaomi παρουσίασε το SU7 Ultra, μια έκδοση του πρώτου της αυτοκινήτου, του SU7, που έχει ως στόχο να σπάσει το ρεκόρ γύρου στο Nürburgring για ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής, το οποίο κατέχει σήμερα η Porsche Taycan Turbo GT.
Το SU7 Ultra, με συνολική ισχύ 1.548 ίππων, διαθέτει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα και έναν ενισχυμένο κινητήρα μπροστά, αποδίδοντας 440 ίππους περισσότερους από την Turbo GT.
Το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα, φτάνει τα 300 χλμ/ώρα σε 15,07 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα πάνω από 350 χλμ/ώρα. Διαθέτει αναβαθμισμένα φρένα AP Racing και ελαστικά Pirelli P Zero, που επιτρέπουν το φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα στα 25 μέτρα.
Ένα κιτ αμαξώματος από ανθρακονήματα δημιουργεί 2145 κιλά κάθετης δύναμης, ενισχύοντας τις ικανότητες του 1900 κιλών σεντάν στις στροφές.
Το πρωτότυπο SU7 Ultra θα επιχειρήσει αρχικά να σπάσει το ρεκόρ στο Nürburgring για αυτοκίνητα εκτός παραγωγής που έχει το VW ID R, ενώ μια έκδοση έτοιμη για παραγωγή θα ακολουθήσει το επόμενο έτος για να ξεπεράσει την Porsche Taycan Turbo GT. Η Xiaomi έχει ήδη σημειώσει σημαντική απήχηση, εξασφαλίζοντας 50.000 παραγγελίες μέσα σε 30 λεπτά από το λανσάρισμα και παραδίδοντας 30.000 αυτοκίνητα μέχρι τις 19 Ιουλίου, ενώ σχεδιάζει να πουλήσει 100.000 μονάδες μέχρι το Νοέμβριο. Ο επικεφαλής του ομίλου Renault, Luca de Meo, αναγνώρισε την εντυπωσιακή είσοδο της Xiaomi στην αυτοκινητοβιομηχανία, τονίζοντας την ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας και την ανταγωνιστική τιμολόγηση, αποδεικνύοντας τις καινοτόμες δυνατότητες εντός της κινεζικής αγοράς αυτοκινήτου.
Το SU7 Ultra, με συνολική ισχύ 1.548 ίππων, διαθέτει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα και έναν ενισχυμένο κινητήρα μπροστά, αποδίδοντας 440 ίππους περισσότερους από την Turbo GT.
Το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα, φτάνει τα 300 χλμ/ώρα σε 15,07 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα πάνω από 350 χλμ/ώρα. Διαθέτει αναβαθμισμένα φρένα AP Racing και ελαστικά Pirelli P Zero, που επιτρέπουν το φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα στα 25 μέτρα.
Ένα κιτ αμαξώματος από ανθρακονήματα δημιουργεί 2145 κιλά κάθετης δύναμης, ενισχύοντας τις ικανότητες του 1900 κιλών σεντάν στις στροφές.
Το πρωτότυπο SU7 Ultra θα επιχειρήσει αρχικά να σπάσει το ρεκόρ στο Nürburgring για αυτοκίνητα εκτός παραγωγής που έχει το VW ID R, ενώ μια έκδοση έτοιμη για παραγωγή θα ακολουθήσει το επόμενο έτος για να ξεπεράσει την Porsche Taycan Turbo GT. Η Xiaomi έχει ήδη σημειώσει σημαντική απήχηση, εξασφαλίζοντας 50.000 παραγγελίες μέσα σε 30 λεπτά από το λανσάρισμα και παραδίδοντας 30.000 αυτοκίνητα μέχρι τις 19 Ιουλίου, ενώ σχεδιάζει να πουλήσει 100.000 μονάδες μέχρι το Νοέμβριο. Ο επικεφαλής του ομίλου Renault, Luca de Meo, αναγνώρισε την εντυπωσιακή είσοδο της Xiaomi στην αυτοκινητοβιομηχανία, τονίζοντας την ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας και την ανταγωνιστική τιμολόγηση, αποδεικνύοντας τις καινοτόμες δυνατότητες εντός της κινεζικής αγοράς αυτοκινήτου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr