Γιατί η Audi καθυστερεί τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση;

Παρότι ήυταν πρωτοπόρος στο είδος, η γερμανική φίρμα επαναπροσδιορίζει την πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση.

Το 2019 η Audi παρουσίασε το e-tron, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της το οποίο ήταν ένα μεγάλων διαστάσεων SUV. Θα θυμάστε, επίσης, ότι αυτό ήρθε ως μια εσπευσμένη κίνηση για να αλλάξει η αρνητική ατζέντα που δημιουργήθηκε και γι’ αυτή από το σκάνδαλο «Dieselgate».

Από εκείνη τη χρονιά τα στελέχη της εταιρείας είχαν θέσει ένα σφιχτό χρονοδιάγραμμα για να μετατραπεί σε κατασκευαστή αμιγώς ηλεκτροκίνητων νέων μοντέλων ως το 2030, ίσως και νωρίτερα εάν θα το επέτρεπαν οι συνθήκες.

Το αρχικό πρόγραμμα έχει αλλάξει και έχει μετατοπιστεί χρονικά προς το μέλλον, όπως ανακοινώνεται κατά καιρούς από την Audi. Ωστόσο, για ακόμα μία φορά αυτό παρατείνεται περαιτέρω σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά.



Ο Γκέρνοτ Ντέλνερ, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε ότι πλέον θα δοθεί περισσότερο βάρος στην εξέλιξη και δημιουργία μοντέλων με υβριδικής διάταξης Plug-in Hybrid κινητήρα το οποίο θα επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου ως αμιγώς ηλεκτρικό για μεγαλύτερη απόσταση απ’ ό,τι τώρα.

Ο Ντέλνερ, είπε ότι το χρονοδιάγραμμα προβλέπει ότι η Audi θα μεταβεί πλήρως στην ηλεκτροκίνηση από το 2033 και έπειτα και ότι η διαδικασία μέχρι να επιτευχθεί αυτό θα διαρκέσει περισσότερο απ’ όσο υπολόγιζαν αρχικά.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr