Με βασικό στόχο να συνδυάζει την εξέλιξη με τη βιωσιμότητα, η Schneider Electric δημιουργεί θετικό αντίκτυπο αξιοποιώντας στο μέγιστο την ενέργεια και τους διαθέσιμους πόρους.
Ακυρώνεται το πρότζεκτ TFG της Koenigsegg
Ακυρώνεται το πρότζεκτ TFG της Koenigsegg
Η δημιουργία του τρικύλινδρου μοτέρ απόδοσης 1.400 ίππων για το Koenigsegg Gemera μπαίνει «στον πάγο».
Η Koenigsegg όταν παρουσίασε το επιβλητικό Gemera προκάλεσε μεγάλη εντύπωση, ότι τόσο με τον σχεδιασμό του, αλλά κυρίως για το σύστημα μετάδοσης της κίνησης που θα συνόδευε το συγκεκριμένο μοντέλο.
Τα πράγματα ωστόσο δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελε η εταιρεία του Κρίστιαν φον Κένιγκσεγκ με αποτέλεσμα αυτή η επιλογή στο Gemera να μην είναι διαθέσιμη. Ο λόγος που πάρθηκε αυτή η απόφαση είχε να κάνει κυρίως με τη ζήτηση που είχε αυτός ο κινητήρας.
Ο ιδρυτής της Koenigsegg τόνισε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που παράγγειλαν το αυτοκίνητο προτίμησαν την επιλογή του κλασικού V8 κινητήρα και όχι του τρικύλινδρου υβριδικού.
Αυτή η εξέλιξη οδήγησε στην απόφαση να γίνει διαθέσιμη μόνο η έκδοση με τον V8 κινητήρα. Η συγκεκριμένη επιλογή αποτελείται από έναν θερμικό μοτέρ 5,0 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια τριών ηλεκτροκινητήρων αποδίδει 2.300 ίππους και 2.750 Nm ροπής.
Οι άνθρωποι της Koenigsegg ωστόσο δεν εγκαταλείπουν οριστικά το project αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο σε δεύτερη φάση να υπάρξει μια ειδική έκδοση με τον τρικύλινδρο των 1.400 ίππων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα