Η Koenigsegg όταν παρουσίασε το επιβλητικό Gemera προκάλεσε μεγάλη εντύπωση, ότι τόσο με τον σχεδιασμό του, αλλά κυρίως για το σύστημα μετάδοσης της κίνησης που θα συνόδευε το συγκεκριμένο μοντέλο.
Η
Koenigsegg είχε δουλέψει πάνω σε ένα νέο project, το οποίο ονόμασε
Tiny Frendly Giant (TFG). Πρόκειται για ένα τρικύλινδρο μοτέρ
2,0 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια
δύο τούρμπο είχε απόδοση
590 ίππων και
600 Nm ροπής. Το σύνολο συνοδευόταν από τρεις ηλεκτροκινητήρες που εκτόξευαν την απόδοση στους
1.400 ίππους και τα
1.850 Nm ροπής.
Τα πράγματα ωστόσο δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελε η εταιρεία του
Κρίστιαν φον Κένιγκσεγκ με αποτέλεσμα αυτή η επιλογή στο
Gemera να μην είναι διαθέσιμη. Ο λόγος που πάρθηκε αυτή η απόφαση είχε να κάνει κυρίως με τη ζήτηση που είχε αυτός ο κινητήρας.
Ο ιδρυτής της Koenigsegg τόνισε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που παράγγειλαν το αυτοκίνητο προτίμησαν την επιλογή του κλασικού
V8 κινητήρα και όχι του
τρικύλινδρου υβριδικού.
Αυτή η εξέλιξη οδήγησε στην απόφαση να γίνει διαθέσιμη μόνο η έκδοση με τον
V8 κινητήρα. Η συγκεκριμένη επιλογή αποτελείται από έναν θερμικό μοτέρ
5,0 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια τριών ηλεκτροκινητήρων αποδίδει
2.300 ίππους και
2.750 Nm ροπής.