Στην Ευρώπη η παραγωγή το ηλεκτρικό Renault Twingo

Στην Ευρώπη η παραγωγή το ηλεκτρικό Renault Twingo

Μετά την θερμή υποδοχή του πρωτότυπου ηλεκτρικού Twingo που εμπνέεται από το πρωτότυπο μοντέλο η Renault φαίνεται πως είναι προετοιμασμένη και για την παραγωγή του εντός Ευρωπαϊκού εδάφους.

Στην Ευρώπη η παραγωγή το ηλεκτρικό Renault Twingo
Το καινούργιο Twingo είναι δημιούργημα του επιχειρηματικού σχεδίου Renaulution, άρα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Η εξέλιξή του συνεχίζεται και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε διάστημα δύο ετών, χρόνος που είναι από τους πιο σύντομους που έχει εφαρμόσει η γαλλική εταιρεία για ένα νέο αυτοκίνητό της.
Όπως ανακοινώθηκε, η τέταρτη κατά σειρά γενιά του μοντέλου θα αρχίσει να κατασκευάζεται εντός του 2026. Αυτό θα γίνεται στη Σλοβενία, στο εργοστάσιο της Revoz, θυγατρικής της Renault, το οποίο βρίσκεται στην πόλη Novo Mesto (κεντροανατολικά της χώρας).
Αυτό αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Σλοβενικού Πρακτορείου Ειδήσεων. Βάσει αυτού, η Κυβέρνηση της χώρας υπέγραψε στις 22 Ιουλίου (τρέχοντος έτους) Μνημόνιο Κατανόησης (MoU) με τη γαλλική εταιρεία για την κατασκευή 150.000 μονάδων του νέου Twingo ετησίως στο συγκεκριμένο εργοστάσιο. Εκεί παράγεται και το Clio.
Την είδηση επιβεβαίωσε και ο Ρόμπερτ Γκομπόλ, ο Πρωθυπουργός της χώρας, ο οποίος δήλωσε: «Σήμερα, η Renault και η Κυβέρνησή μας υπογράφουμε τη δέσμευσή μας για την από κοινού δημιουργία μιας νέας γραμμής παραγωγής για το καινούργιο ηλεκτρικό μοντέλο».
O Τζιζ Μπελ, Διευθύνων Σύμβουλος της εν λόγω βιομηχανικής μονάδας, δήλωσε στο Σλοβενικό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι αυτή η εξέλιξη εξασφαλίζει τη λειτουργία της και θα διατηρήσει τις 1.400 θέσεις εργασίας που υπάρχουν σε αυτή. Το Twingo σταμάτησε να κατασκευάζεται εκεί πριν από δέκα χρόνια, όμως τώρα μάλλον θα επιστρέψει η παραγωγή του εκεί.
Η απόφαση των στελεχών της Renault να παράγεται το νέο Twingo επί ευρωπαϊκού εδάφους και όχι στην Κίνα σχετίζεται με την πρόσφατη επιβολή επιπλέον δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα που κατασκευάζονται στην ασιατική χώρα.
Έτσι, η επιλογή της Σλοβακίας για την κατασκευή του καινούργιου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου πόλης έχει πολλά πλεονεκτήματα για την εταιρεία, καθώς εκεί το κόστος παραγωγής είναι συγκριτικά μικρότερο απ’ ό,τι σε άλλα κράτη της Γηραιάς Ηπείρου, ενώ αποφεύγεται και η επιβάρυνση από τους επιπλέον δασμούς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης