Τα ολοκαίνουρια headphones Dyson OnTrac™ αλλάζουν τη σχέση μας με τη μουσική και δίνουν νέα διάσταση στον ήχο, μέσα από μια ανεπανάληπτη, καθηλωτική εμπειρία ακρόασης.
Ο V8 της Mercedes-AMG θα συνεχίσει να ζει
Ο V8 της Mercedes-AMG θα συνεχίσει να ζει
Ο κινητήρας σήμα κατατεθέν την Mercedes-AMG θα συνεχίσει να εξελίσσεται και να παρέχει τις υπηρεσίες του για πολλά χρόνια ακόμα.
UPD:
Η χαμηλή ζήτηση από το ευρωπαϊκό αγοραστικό κοινό για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σε συνδυασμό με τον δισταγμό των πολιτικών να απαγορεύσουν τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα, έχει οδηγήσει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες στην απόφαση να κάνουν ένα βήμα πίσω στην ηλεκτροκίνηση.
Παρατηρώντας αυτές τις εξελίξεις, η Mercedes-AMG σκοπεύει να επενδύσει περισσότερα χρήματα στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης, που σημαίνει ότι ο περίφημος V8 που τόσο έχει αγαπηθεί θα συνεχίσει να αποτελεί την «καρδιά» των κορυφαίων της μοντέλων. Η αποκάλυψη ήρθε από επίσημα χείλη και συγκεκριμένα από τον επικεφαλής της μάρκας, Michael Schiebe ο οποίος μίλησε στο πλαίσιο της παρουσίασης της Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+.
Ωστόσο, επιμένει ότι το μέλλον της AMG είναι αναπόφευκτα αμιγώς ηλεκτρικό, διότι αργά ή γρήγορα τα θερμικά μοτέρ θα απαγορευτούν. «Ο κύριος σκοπός μας είναι να ικανοποιούμε τις ανάγκες των πελατών μας. Βλέπουμε ότι είναι πολλοί αυτοί που αγαπούν τους V8 και τους υψηλής απόδοσης τετρακύλινδρους κινητήρες μας. «Δεν υπάρχει ορισμένη ημερομηνία, ωστόσο είμαι πεπεισμένος ότι η AMG θα γίνει μία μάρκας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων» τονίζει ο Schiebe. Στο πλαίσιο αυτής της κουβέντας, ο επικεφαλής της AMG επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία δουλεύει πάνω σε μία εξατομικευμένη πλατφόρμα ηλεκτρικών, ονόματι AMG.EA.
«Αυτή τη στιγμή, η νομοθεσία στην Ευρώπη προβλέπει την απαγόρευση των ICE το 2035. Εάν αυτό ισχύσει, θα διαθέτουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης. Δεν θέλω να θέσω ημερομηνία ή να παρουσιάσω κάποιο στρατηγικό πλάνο, διότι θέλουμε να είμαστε ευέλικτοι» δηλώνει ο Schiebe.
Παρατηρώντας αυτές τις εξελίξεις, η Mercedes-AMG σκοπεύει να επενδύσει περισσότερα χρήματα στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης, που σημαίνει ότι ο περίφημος V8 που τόσο έχει αγαπηθεί θα συνεχίσει να αποτελεί την «καρδιά» των κορυφαίων της μοντέλων. Η αποκάλυψη ήρθε από επίσημα χείλη και συγκεκριμένα από τον επικεφαλής της μάρκας, Michael Schiebe ο οποίος μίλησε στο πλαίσιο της παρουσίασης της Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+.
Ωστόσο, επιμένει ότι το μέλλον της AMG είναι αναπόφευκτα αμιγώς ηλεκτρικό, διότι αργά ή γρήγορα τα θερμικά μοτέρ θα απαγορευτούν. «Ο κύριος σκοπός μας είναι να ικανοποιούμε τις ανάγκες των πελατών μας. Βλέπουμε ότι είναι πολλοί αυτοί που αγαπούν τους V8 και τους υψηλής απόδοσης τετρακύλινδρους κινητήρες μας. «Δεν υπάρχει ορισμένη ημερομηνία, ωστόσο είμαι πεπεισμένος ότι η AMG θα γίνει μία μάρκας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων» τονίζει ο Schiebe. Στο πλαίσιο αυτής της κουβέντας, ο επικεφαλής της AMG επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία δουλεύει πάνω σε μία εξατομικευμένη πλατφόρμα ηλεκτρικών, ονόματι AMG.EA.
«Αυτή τη στιγμή, η νομοθεσία στην Ευρώπη προβλέπει την απαγόρευση των ICE το 2035. Εάν αυτό ισχύσει, θα διαθέτουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης. Δεν θέλω να θέσω ημερομηνία ή να παρουσιάσω κάποιο στρατηγικό πλάνο, διότι θέλουμε να είμαστε ευέλικτοι» δηλώνει ο Schiebe.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα