Το νέο σχέδιο βιωσιμότητας της Nissan

Οι βασικοί πυλώνες στρατηγικής και το όραμα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, έως το τέλος της δεκαετίας.

Η Nissan Motor Co., Ltd. δημοσίευσε την Ολοκληρωμένη Έκθεσή της για το 2024, η οποία παρουσιάζει την επιχειρηματική πρόοδο της εταιρείας. καθώς αυτή επιταχύνει προς το όραμά της για το Ambition 2030, έχοντας πάντα την βιωσιμότητα στον πυρήνα της στρατηγικής της.

Η εναρκτήρια έκθεση παρουσιάζει όχι μόνο το όραμα, τις στρατηγικές, τα επιχειρηματικά σχέδια και τα οικονομικά δεδομένα της Nissan, αλλά και τον μεσοπρόθεσμο έως μακροπρόθεσμο αντίκτυπό της στην κοινωνία. Μέσα από διάφορες προσπάθειες, η Nissan στοχεύει στο να δημιουργήσει ασφαλείς κοινότητες, να συμβάλει στην πρόοδο της κοινωνίας και να βοηθήσει στην αποκατάσταση της φύσης και των οικοσυστημάτων.

Οι πρωτοβουλίες της εταιρείας περιλαμβάνουν το Πρόγραμμα πέμπτης γενιάς Nissan Green Program 2030 (NGP2030) καθώς και μια σειρά από κοινωνικές πρωτοβουλίες της Nissan, το Nissan Social Program 2030 (NSP2030) – οι οποίες υποστηρίζουν την γενική επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα αποτελέσματα αυτών των προσπαθειών παρέχονται στο βιβλίο δεδομένων Αειφορίας 2024.

Το 2002, η Nissan ανακοίνωσε το πρώτο της μεσοπρόθεσμο περιβαλλοντικό σχέδιο δράσης, το Nissan Green Program (NGP), και έκτοτε κινήθηκε με συνέπεια ώστε να επιτύχει την μακροχρόνια περιβαλλοντική φιλοσοφία της «συμβίωσης ανθρώπων, οχημάτων και φύσης».

Το NGP2030 προσδιορίζει την κλιματική αλλαγή, την εξάρτηση από τους πόρους και την ποιότητα του αέρα και του νερού ως τρεις βασικές προτεραιότητες που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Η Nissan προσπαθεί να προσαρμοστεί σε ένα σενάριο που περιορίζει την αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας στους 1,5 βαθμούς Κελσίου ή λιγότερο για να κινηθεί προς την ουδετερότητα του άνθρακα, τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία και την ελαχιστοποίηση της εξάρτησης και των επιπτώσεων στη φύση και τα οικοσυστήματα.

Οι βασικοί στόχοι βιωσιμότητας στο NGP2030 περιλαμβάνουν:

• Μείωση των εκπομπών CO2 του κύκλου ζωής ανά όχημα κατά 30%

•  Μείωση των εκπομπών CO2 κατά την κατασκευή ανά όχημα κατά 52%

• Μείωση των εκπομπών CO2 κατά την οδήγηση ανά όχημα για νέα μοντέλα κατά 50% σε τέσσερις μεγάλες αγορές: Ιαπωνία, ΗΠΑ, Ευρώπη και Κίνα. Επιπλέον, η Nissan θα μειώσει την ίδια κατηγορία εκπομπών CO2 κατά 32,5% παγκοσμίως

• Αύξηση της αναλογίας βιώσιμων υλικών στην Ιαπωνία, τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα στο 40%



Nissan Social Program 2030

Το NSP2030 είναι ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης και μια συνέχεια των κοινωνικών πρωτοβουλιών της Nissan, που χρησιμεύει ως θεμέλιο του σχεδίου «The Arc» και συμβάλλει στην επίτευξη του Nissan Ambition 2030. Με μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, η Nissan δεσμεύεται να αναπτυχθεί μαζί με τους υπαλλήλους, τις κοινότητες, τους συνεργάτες της και την ευρύτερη κοινωνία. Αυτή η ολιστική προσέγγιση θα βοηθήσει την εταιρεία να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία, να γίνει μια πραγματικά βιώσιμη επιχείρηση και να δημιουργήσει έναν καλύτερο κόσμο για τις μελλοντικές γενιές.

• Οι έξι πυλώνες του NSP2030 είναι η ασφάλεια, η ποιότητα, η υπεύθυνη προμήθεια, η πνευματική ιδιοκτησία, οι κοινότητες και η δύναμη των εργαζομένων. Η εταιρεία έχει στόχους και σχέδια δράσης για κάθε πυλώνα με ορίζοντα το 2030, διασφαλίζοντας ότι η κοινωνική αξία από το πρόγραμμα είναι καθορισμένη και ξεκάθαρη.

• Η κορυφαία προτεραιότητα της Nissan ήταν πάντα οι άνθρωποι, με τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο επίκεντρο των προσπαθειών της. Αυτό είναι το θεμέλιο της εταιρικής κουλτούρας της εταιρείας και αντικατοπτρίζεται στους έξι πυλώνες του προγράμματος.

• Ο πυλώνας «εξουσία των εργαζομένων» περιλαμβάνει τα ανθρώπινα δικαιώματα των εργαζομένων, τη μάθηση, την ανάπτυξη, την υγεία και την ασφάλεια. Σκοπός του είναι να καταστήσει τη Nissan ένα ανταποδοτικό εργασιακό περιβάλλον όπου όλοι οι εργαζόμενοι αισθάνονται ενδυναμωμένοι, υποστηριζόμενοι και ικανοί να είναι ο αυθεντικός εαυτός τους και να αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητές τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση μιας εταιρικής κουλτούρας στην οποία, τόσο η εταιρεία, όσο και οι υπάλληλοί της εξελίσσονται και προωθούν περαιτέρω την καινοτομία μαζί. Η Nissan είναι ιδιαίτερα αφοσιωμένη στο συγκεκριμένο θέμα, με τις υπάρχουσες ομάδες πόρων εργαζομένων (ERG) να προωθούν δραστηριότητες που καθοδηγούνται από τους εργαζόμενους για έναν πιο ανοιχτό, καινοτόμο χώρο εργασίας.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr