Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Τίτλοι τέλους για τον V8 της Maserati
H Maserati ρίχνει την αυλαία στα θερμικά σύνολα που συνοδεύουν τα μοντέλα της, Quattroporte και Levante.
Την ώρα που το σήριαλ μιας ενδεχόμενης πώλησης της Maserati συνεχίζεται, μέσω αντιφατικών δηλώσεων από τον Κάρλος Ταβάρες και άλλα στελέχη της Stellantis, είναι δεδομένο ότι η ιταλική μάρκα δεν έχει έναν σταθερό προορισμό.
Οι πωλήσεις της φίρμας από τη Μόντενα βρίσκονται στο ναδίρ και η γκάμα συρρικνώνεται δραματικά, καθώς μετά την Ghibli, η ίδια η Maserati επιβεβαιώνει ότι σταματά την παραγωγή τόσο της Quattroporte, όσο και της Levante, με τον θερμικό κινητήρα.
Και τα τρία μοντέλα βασίστηκαν στην πλατφόρμα M156, που αναπτύχθηκε υπό την ιδιοκτησία της Maserati από τη Fiat και είχαν κατασκευαστεί στο εργοστάσιο Mirafiori, μαζί με τη νέα GranTurismo και το Fiat 500e.
Τόσο η Quattroporte, όσο και η Levante αποτέλεσαν τα τελευταία μοντέλα που πρόσφεραν τον twin-turbo V8 των 3,8 λίτρων που σχεδιάστηκε από τη Ferrari, με μέγιστη απόδοση έως και 572 ίππους. Η εξέλιξη αυτή σημαίνει ότι η γκάμα της Maserati περιλαμβάνει πλέον μόνο τρία βασικά μοντέλα, την GranTurismo (και GranCabrio), τη Grecale και το supercar MC20.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr