Πρεμιέρα για την καθαρόαιμη Maserati GT2 Stradale
21.08.2024
17:00
H Maserati προσθέτει μια σκληροπυρηνική πρόταση στη γκάμα της με την GT2 Stradale που αποτελεί το αγωνιστικό alter ego της MC20 με δυνατότητα κυκλοφορίας και στο δρόμο.
Έχοντας ήδη στη γκάμα της την MCXtrema που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στην πίστα, η Maserati αποφάσισε να κατασκευάσει και να διαθέσει ένα πισταδόρικο μοντέλο που θα μπορεί να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους. Φυσικά, αναφερόμαστε στην εξωτική GT2 Stradale που πρόσφατα παρουσιάστηκε στην Καλιφόρνια, στο πλαίσιο του Monterey Car Week. Η βάση της είναι η MC20, με την εταιρεία από τη Μοντένα να εμπνέεται τη σχεδίαση από την αγωνιστική GT2.
Κάτι που είναι πασιφανές από την πρώτη στιγμή που θα κοιτάξεις το νέο super sport μοντέλο της Maserati. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι σαφώς πιο αιχμηρός με μεγαλύτερο ρύγχος, καθώς διαθέτει και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ χαμηλότερα έχει ενσωματωμένο splitter.
Στο καπό υπάρχει αεραγωγός, όπως και στα εμπρός φτερά, την ώρα που στο πλάι υπάρχουν scoops και πίσω ένας επιβλητικός διαχύτης και μία ρυθμιζόμενη αεροτομή από ανθρακονήματα. Το τελευταίο αποτελεί αρωγό στην επίτευξη 500 κιλών κάθετης δύναμης στα 280 χλμ./ ώρα. Το σύνολο στέκεται σε σφυρήλατες ζάντες 20 ιντσών που φορούν semi-slick ελαστικά της Michelin.
Το εσωτερικό είναι εν πολλοίς ίδιο με την MC20. Ωστόσο, ο οδηγός κάθεται σε σπορ καθίσματα από ανθρακονήματα με επένδυση Alcantara σε χρώμα Blue Elettrico. Εάν το θέλει, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει πιο άνετα καθίσματα για καθημερινή χρήση. Το τιμόνι είναι επίσης ελαφρώς διαφορετικό, αφού έχει ενσωματωμένα φώτα LED που ανάβουν μετά τις 5.500 σ.α.λ. στα προφίλ οδήγησης Sport και Corsa, ώστε ο οδηγός να ξέρει πότε είναι η ωφέλιμη αλλαγή σχέσης. Ταυτόχρονα, ο οδηγός έχει μπροστά του δύο οθόνες 10,25 ιντσών, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το infotainment. Κλείνοντας με την καμπίνα, η κονσόλα είναι από ανθρακονήματα με ματ χρώμα, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων έχει επανατοποθετηθεί. Τέλος, υπάρχουν κίτρινες λεπτομέρειες και μεγαλύτερη θέση φόρτισης smartphone.
Περνώντας στην ουσία της Maserati GT2 Stradale, είναι 60 κιλά ελαφρύτερη από την MC20, με τον τρίλιτρο twin-turbo V6 να έχει αναβαθμιστεί στους 640 ίππους. Ωστόσο, έχει χάσει 10 Nm σε ροπή, κατεβαίνοντας στα 720 Nm.
Σε κάθε περίπτωση, ο κινητήρας συνεργάζεται με 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που αναλαμβάνει την μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς.
Με όλα τα παραπάνω, η GT2 Stradale ολοκληρώνει το sprint των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 324 χλμ./ ώρα. Επί της ουσίας, είναι ένα δέκατο ταχύτερη της MC20, αλλά υπολείπεται ελάχιστα σε τελική.
Από άλλες αναβαθμίσεις σε εξοπλισμό, το νέο super sport της Maserati έχει ανάρτηση ιδανική για την πίστα, μεγαλύτερες δαγκάνες Brembo με επίσης μεγαλύτερους κεραμικούς δίσκους, ενώ έχουν γίνει ειδικές ρυθμίζεις στα ABS, ESC και MSP.
Για όσους πελάτες, επιθυμούν κάτι ακόμα πιο extreme από όλα τα παραπάνω, δεν έχουν παρά να παραγγείλουν το εξοπλιστικό πακέτο Performance Plus που διαθέτει όλα τα παραπάνω και ακόμα περισσότερα. Η Maserati δεν αποκάλυψε την τιμή με την οποία θα πωλείται η GT2 Stradale, αλλά αναμένεται να είναι ανάμεσα σε εκείνη της MC20 με αυτήν της MCXtrema.
Κάτι που είναι πασιφανές από την πρώτη στιγμή που θα κοιτάξεις το νέο super sport μοντέλο της Maserati. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι σαφώς πιο αιχμηρός με μεγαλύτερο ρύγχος, καθώς διαθέτει και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ χαμηλότερα έχει ενσωματωμένο splitter.
Το εσωτερικό είναι εν πολλοίς ίδιο με την MC20. Ωστόσο, ο οδηγός κάθεται σε σπορ καθίσματα από ανθρακονήματα με επένδυση Alcantara σε χρώμα Blue Elettrico. Εάν το θέλει, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει πιο άνετα καθίσματα για καθημερινή χρήση. Το τιμόνι είναι επίσης ελαφρώς διαφορετικό, αφού έχει ενσωματωμένα φώτα LED που ανάβουν μετά τις 5.500 σ.α.λ. στα προφίλ οδήγησης Sport και Corsa, ώστε ο οδηγός να ξέρει πότε είναι η ωφέλιμη αλλαγή σχέσης. Ταυτόχρονα, ο οδηγός έχει μπροστά του δύο οθόνες 10,25 ιντσών, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το infotainment. Κλείνοντας με την καμπίνα, η κονσόλα είναι από ανθρακονήματα με ματ χρώμα, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων έχει επανατοποθετηθεί. Τέλος, υπάρχουν κίτρινες λεπτομέρειες και μεγαλύτερη θέση φόρτισης smartphone.
Σε κάθε περίπτωση, ο κινητήρας συνεργάζεται με 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που αναλαμβάνει την μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς.
Με όλα τα παραπάνω, η GT2 Stradale ολοκληρώνει το sprint των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι τα 324 χλμ./ ώρα. Επί της ουσίας, είναι ένα δέκατο ταχύτερη της MC20, αλλά υπολείπεται ελάχιστα σε τελική.
Για όσους πελάτες, επιθυμούν κάτι ακόμα πιο extreme από όλα τα παραπάνω, δεν έχουν παρά να παραγγείλουν το εξοπλιστικό πακέτο Performance Plus που διαθέτει όλα τα παραπάνω και ακόμα περισσότερα. Η Maserati δεν αποκάλυψε την τιμή με την οποία θα πωλείται η GT2 Stradale, αλλά αναμένεται να είναι ανάμεσα σε εκείνη της MC20 με αυτήν της MCXtrema.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr