Dongfeng: Απόβαση στην Ευρώπη

Dongfeng: Απόβαση στην Ευρώπη

Το λανσάρισμα του Nammi σε δύο αγορές της Ευρώπης, υπογραμμίζει ξεκάθαρα τις προθέσεις της άγνωστης Dongfeng.

2024_06_240614111318_DONGFENG-007-2-768x432
Τελευταίος Κινέζος κατασκευαστής και ένας από τους τέσσερις μεγαλύτερους στην Κίνα που εισβάλλει δυναμικά στην Ευρώπη είναι η Dongfeng.

Ο κινεζικός κολοσσός ξεκινάει την επέλασή του από την Ελβετία και τη Νορβηγία. Στην πρώτη υπάρχει ήδη αντιπρόσωπος και το μικρό, ηλεκτρικό crossover που θα ξεκινήσει να πωλείται εκεί θα έχει τιμή εκκίνησης 23.000 ευρώ.

Με μήκος λίγο πάνω από τα 4 μέτρα, το Nammi Box, όπως ονομάζεται το μοντέλο, κατηγοριοποιείται στο B-Segment και αναμένεται να αποτελέσει τον άμεσο ανταγωνιστή των Citroen e-C3 και του επερχόμενου Fiat Grande Panda.

Η ειδοποιός διαφορά του με αυτά, είναι πως δε θα διατεθεί και σε βενζινοκίνητες εκδόσεις. Το αμιγώς ηλεκτρικό crossover της Dongfeng βασίζεται στην πλατφόρμα S3 της εταιρείας και έρχεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 70 kW (95 ίπποι) και δύο εκδόσεις που θα διαφοροποιούνται από τη χωρητικότητα της LFP μπαταρίας.

Η πρώτη θα είναι στις 31,5 kWh και η δεύτερη στις 42,3 kWh. Η ελβετική ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας, πάντως, διαθέτει μόνο την έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία και βάσει μετρήσεων WLTP, η αυτονομία έχει υπολογιστεί στα 310 χιλιόμετρα. Προς το παρόν, θεωρείται σχεδόν απίθανο να έρθει στην Ευρώπη η μικρότερη έκδοση. Το Nammi Box αναμένεται σύντομα να λανσαριστεί και στη Νορβηγία, όπου η ονομασία του θα είναι Dongfeng Box και η τιμή του ακόμα μικρότερη στις μόλις 16.000 ευρώ, βάσει της παρούσας ισοτιμίας.



Το εσωτερικό του μικρού crossover της Dongfeng είναι εντυπωσιακό, καθώς διαθέτει λευκή δερμάτινη επένδυση και όμορφες ραφές. Ο οδηγός έχει μπροστά του μία οθόνη 5 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μία 12 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων.

Η Dongfeng βρίσκεται επί του παρόντος σε διαπραγματεύσεις με την ιταλική κυβέρνηση, για να ξεκινήσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα εκεί. Θέλει να ακολουθήσει τη στρατηγική των BYDSAICMG Motor και Chery οι οποίες σκοπεύουν στο άμεσο μέλλον να κατασκευάζουν ορισμένα μοντέλα τους στην Ευρώπη.

Η λογική πίσω από αυτή την κίνηση έχει να κάνει με τους τεράστιους δασμούς που καλούνται οι Κινέζοι να πληρώνουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, για να εισάγουν τα ηλεκτρικά που κατασκευάζονται στη χώρα τους. Με ένα εργοστάσιο στην Ευρώπη θα γλίτωναν αυτούς τους φόρους εισαγωγής που φτάνουν ακόμα και το 38,1% έξτρα, την ώρα που το 10% είναι στάνταρ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του newsauto, ορισμένα μοντέλα της Dongfeng αναμένεται να εισαχθούν στην Ελλάδα μέσω της Σπανός ΑΕ. Ωστόσο, δεν έχει γνωστοποιηθεί ακόμα το πότε ακριβώς ή ποια μοντέλα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best Of Network

Δείτε Επίσης