Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Η Ferrari 550 Maranello ξαναζεί
Η Ferrari 550 Maranello ξαναζεί
Η νέα δημιουργία του ιταλικού οίκου Touring Superleggera ονομάζεται Veloce12 και είναι μια σύγχρονη και πιο φινετσάτη απόδοση της Ferrari 550 Maranello.
UPD:
Αν και το σχήμα και το συνολικό στιλ παραμένει Ferrari, η Veloce12 έχει ένα εντελώς νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και καινούρια σχεδίαση στα φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Πίσω από αυτά βρίσκεται ένα πιο άκαμπτο πλαίσιο, που κυμαίνεται στα επίπεδα της Ferrari F12, σύμφωνα με τον ιταλικό οίκο τροποποίησης και αναπαλαίωσης αυτοκινήτων.
Κάτω από το πανέμορφο αμάξωμα και συγκεκριμένα από το νέο καπό βρίσκεται ο γνήσιος ατμοσφαιρικός V12 των 5,5 λίτρων. Ωστόσο, έχει δεχθεί μικρές τροποποιήσεις, καθώς διαθέτει ένα καινούριο και κατά 30% πιο αποδοτικό σύστημα ψύξης καθώς και εξάτμιση της Supersprint. Με αυτές τις αναβαθμίσεις, ο εμβληματικός V12 αποδίδει στο τροποποιημένο μοντέλο 25 ίππους παραπάνω από την 550 Maranello, δηλαδή 510 ίππους και 570 Nm.
Η μετάδοση γίνεται μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, με τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ ώρα να ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα, πριν η Veloce12 φτάσει τα 320 χλμ./ ώρα τελικής ταχύτητας.
Φυσικά, οι αναβαθμίσεις και οι τροποποιήσεις δε σταματούν μόνο στο πλαίσιο, το αμάξωμα και τον κινητήρα, αλλά συνεχίζουν με πλούσιο hardware. Στο σύστημα της πέδησης της Veloce12 έχουμε μεγαλύτερους δίσκους 380 χιλιοστών με 6πίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά, ενώ πίσω οι δίσκοι είναι ίδιοι αλλά οι δαγκάνες 4πίστονες. Η ενεργητική ανάρτηση που έχει τοποθετηθεί είναι της TracTive και επιτρέπει ρυθμίσεις ως προς την απόσβεση επαναφοράς, ώστε η άνεση και η συμπεριφορά να είναι ίδια με ενός σύγχρονου σπορ αυτοκινήτου.
Όλα τα παραπάνω βοηθούν σημαντικά στη μείωση του βάρους, με το μοντέλο της Touring Superleggera να ζυγίζει πια σαφώς λιγότερο από τα 1.690 κιλά της 550 Maranello. Ο ιταλικός οίκος κάθε άλλο παρά ανέγγιχτο άφησε το εσωτερικό. Η επένδυση είναι όλη από ιταλικό, καφέ δέρμα και βρίσκεται στα καθίσματα και το ταμπλό, ενώ οι διακόπτες είναι από αλουμίνιο. Η παραγωγή της Veloce12 θα περιοριστεί στις 30 μονάδες. Η μετατροπή, βάσει της Touring Superleggera, θα κοστίζει από μόνη της 690.000 ευρώ, με τον πελάτη να πρέπει πρωτίστως να έχει μία γνήσια Ferrari 550 Maranello.
Κάτω από το πανέμορφο αμάξωμα και συγκεκριμένα από το νέο καπό βρίσκεται ο γνήσιος ατμοσφαιρικός V12 των 5,5 λίτρων. Ωστόσο, έχει δεχθεί μικρές τροποποιήσεις, καθώς διαθέτει ένα καινούριο και κατά 30% πιο αποδοτικό σύστημα ψύξης καθώς και εξάτμιση της Supersprint. Με αυτές τις αναβαθμίσεις, ο εμβληματικός V12 αποδίδει στο τροποποιημένο μοντέλο 25 ίππους παραπάνω από την 550 Maranello, δηλαδή 510 ίππους και 570 Nm.
Η μετάδοση γίνεται μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, με τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ ώρα να ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα, πριν η Veloce12 φτάσει τα 320 χλμ./ ώρα τελικής ταχύτητας.
Φυσικά, οι αναβαθμίσεις και οι τροποποιήσεις δε σταματούν μόνο στο πλαίσιο, το αμάξωμα και τον κινητήρα, αλλά συνεχίζουν με πλούσιο hardware. Στο σύστημα της πέδησης της Veloce12 έχουμε μεγαλύτερους δίσκους 380 χιλιοστών με 6πίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά, ενώ πίσω οι δίσκοι είναι ίδιοι αλλά οι δαγκάνες 4πίστονες. Η ενεργητική ανάρτηση που έχει τοποθετηθεί είναι της TracTive και επιτρέπει ρυθμίσεις ως προς την απόσβεση επαναφοράς, ώστε η άνεση και η συμπεριφορά να είναι ίδια με ενός σύγχρονου σπορ αυτοκινήτου.
Όλα τα παραπάνω βοηθούν σημαντικά στη μείωση του βάρους, με το μοντέλο της Touring Superleggera να ζυγίζει πια σαφώς λιγότερο από τα 1.690 κιλά της 550 Maranello. Ο ιταλικός οίκος κάθε άλλο παρά ανέγγιχτο άφησε το εσωτερικό. Η επένδυση είναι όλη από ιταλικό, καφέ δέρμα και βρίσκεται στα καθίσματα και το ταμπλό, ενώ οι διακόπτες είναι από αλουμίνιο. Η παραγωγή της Veloce12 θα περιοριστεί στις 30 μονάδες. Η μετατροπή, βάσει της Touring Superleggera, θα κοστίζει από μόνη της 690.000 ευρώ, με τον πελάτη να πρέπει πρωτίστως να έχει μία γνήσια Ferrari 550 Maranello.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα