Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Πρεμιέρα για το Cupra Terramar
Πρεμιέρα για το Cupra Terramar
H CUPRA, παρουσίασε επίσημα το Terramar, το νέο μεσαίο SUV που συνδυάζει τη χρηστικότητα με τον δυναμισμό.
UPD:
Η CUPRA αποκάλυψε το καινούργιο Terramar κατά τη διάρκεια του ξακουστού ιστιοπλοϊκού αγώνα America’s Cup. Ο Γουέιν Γκρίφιθς, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Με το CUPRA Terramar όχι μόνο επεκτείνουμε την γκάμα των προϊόντων μας αλλά ταυτόχρονα βοηθάμε τη μάρκα μας να ωριμάσει και να είναι πολυτελέστερη. Χωρίς να χάσουμε το επαναστατικό και ανταγωνιστικό πνεύμα μας, θέλουμε να φέρουμε νέους πελάτες προς εμάς και να επεκταθούμε και σε άλλες κατηγορίες. Το Terramar είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο ενισχύει την CUPRA στις ημέρες μας ως μια εταιρεία η οποία είναι πιο ώριμη, έχει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην πορεία που ακολουθεί και έχει ισχυροποιήσει την ταυτότητά της περισσότερο από ποτέ ως τώρα, χωρίς να συμβιβαστεί για το επαναστατικό πνεύμα της και την αυθεντικότητά της».
Το Terramar, μια σύνθετη ονομασία από τις λέξεις «terra» (γη) και «mar» (θάλασσα), σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Βαρκελώνη και θα κατασκευάζεται στην Ουγγαρία, στο εργοστάσιο της Audi που βρίσκονται στην πόλη Györ, βορειοδυτικά της χώρας. Το αμάξωμά του διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία που έχουν επιλέξει στην εταιρεία για τα οχήματά τους.
Οι έντονες γραμμές του, τα χαρακτηριστικά φώτα εμπρός και πίσω, η ιδιότυπη μάσκα και η διαμόρφωση των προφυλακτήρων του συνθέτουν ένα δυναμικό σύνολο και το κάνουν ελκυστικό ως SUV. Στο πλάι, οι έντονα διαμορφωμένοι θόλοι των τροχών και οι ακμές πάνω από αυτούς ενισχύουν την εικόνα του, ενώ το γεγονός ότι η οροφή του είναι σχετικά κεκλιμένη προς τα πίσω το κάνουν να δείχνει και σπορτίφ.
Στο πίσω μέρος, εκτός από τα φώτα, ιδιαίτερα στοιχεία του είναι η φωτιζόμενη ονομασία του καινούργιου μοντέλου όπως και το εταιρικό έμβλημα της εταιρείας. Όπως ανακοινώθηκε, το αμάξωμα του Terramar θα διατίθεται σε εννέα διαφορετικά χρώματα. Το εσωτερικό του διαμορφώθηκε για να είναι όσο το δυνατόν πιο ευρύχωρο και εργονομικό. Το ταμπλό και τα εμπρός καθίσματα τονίζουν την σπορτίφ εικόνα της CUPRA και το επίπεδο εξοπλισμού είναι υψηλό.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ανακυκλωμένα σε μεγάλο βαθμό. Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, η υφασμάτινη επένδυση των καθισμάτων και του εσωτερικού είναι από 100% ανακυκλωμένο υλικό, ενώ όπου υπάρχει δέρμα αυτό προέρχεται από ανακυκλωμένη πρώτη ύλη σε ποσοστό 73%.
Στον εξοπλισμό του καινούργιου SUV θα περιλαμβάνεται το νέο σύστημα πολυμέσων που έχει δημιουργήσει η ισπανική εταιρεία. Οι έγχρωμες οθόνες στο ταμπλό δημιουργούν ένα ψηφιακό περιβάλλον ενδείξεων. Αυτή εμπρός από τον οδηγό, στον πίνακα οργάνων, είναι 10,25 ιντσών και η κεντρική (αφής) είναι 12,9 ιντσών. Ακόμα και στη βασική έκδοσή του θα διατίθεται σύστημα μεταβαλλόμενης υποβοήθησης στο τιμόνι και σπορ ανάρτηση. Προαιρετικά, θα υπάρχει ηχοσύστημα της Sennheiser με 12 ηχεία και τροχοί 20 και 21 ιντσών.
Τέλος, το νέο Terramar θα διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και προαιρετικά και με σύστημα τετρακίνησης. Αναφορικά με τους κινητήρες του οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ πέντε διαφορετικών, τόσο μόνο θερμικούς όσο και εξηλεκτρισμένους, οι οποίοι προέρχονται από τον Όμιλο Volkswagen. Η βασική έκδοσή του θα έχει τον 1.5 TSI των 150 ίππων και η κορυφαία θα είναι η Plug-in Hybrid των 272 ίππων. Σε αυτή, θα υπάρχει η δυνατότητα να κινείται και ως αμιγώς ηλεκτρικό για περισσότερο από 100 χλμ. (κατά WLPT). Επίσης, θα διατίθεται και με τον ήπια υβριδικό 1.5 eTSI των 150 ίππων.
Το Terramar, μια σύνθετη ονομασία από τις λέξεις «terra» (γη) και «mar» (θάλασσα), σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Βαρκελώνη και θα κατασκευάζεται στην Ουγγαρία, στο εργοστάσιο της Audi που βρίσκονται στην πόλη Györ, βορειοδυτικά της χώρας. Το αμάξωμά του διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία που έχουν επιλέξει στην εταιρεία για τα οχήματά τους.
Οι έντονες γραμμές του, τα χαρακτηριστικά φώτα εμπρός και πίσω, η ιδιότυπη μάσκα και η διαμόρφωση των προφυλακτήρων του συνθέτουν ένα δυναμικό σύνολο και το κάνουν ελκυστικό ως SUV. Στο πλάι, οι έντονα διαμορφωμένοι θόλοι των τροχών και οι ακμές πάνω από αυτούς ενισχύουν την εικόνα του, ενώ το γεγονός ότι η οροφή του είναι σχετικά κεκλιμένη προς τα πίσω το κάνουν να δείχνει και σπορτίφ.
Στο πίσω μέρος, εκτός από τα φώτα, ιδιαίτερα στοιχεία του είναι η φωτιζόμενη ονομασία του καινούργιου μοντέλου όπως και το εταιρικό έμβλημα της εταιρείας. Όπως ανακοινώθηκε, το αμάξωμα του Terramar θα διατίθεται σε εννέα διαφορετικά χρώματα. Το εσωτερικό του διαμορφώθηκε για να είναι όσο το δυνατόν πιο ευρύχωρο και εργονομικό. Το ταμπλό και τα εμπρός καθίσματα τονίζουν την σπορτίφ εικόνα της CUPRA και το επίπεδο εξοπλισμού είναι υψηλό.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ανακυκλωμένα σε μεγάλο βαθμό. Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, η υφασμάτινη επένδυση των καθισμάτων και του εσωτερικού είναι από 100% ανακυκλωμένο υλικό, ενώ όπου υπάρχει δέρμα αυτό προέρχεται από ανακυκλωμένη πρώτη ύλη σε ποσοστό 73%.
Στον εξοπλισμό του καινούργιου SUV θα περιλαμβάνεται το νέο σύστημα πολυμέσων που έχει δημιουργήσει η ισπανική εταιρεία. Οι έγχρωμες οθόνες στο ταμπλό δημιουργούν ένα ψηφιακό περιβάλλον ενδείξεων. Αυτή εμπρός από τον οδηγό, στον πίνακα οργάνων, είναι 10,25 ιντσών και η κεντρική (αφής) είναι 12,9 ιντσών. Ακόμα και στη βασική έκδοσή του θα διατίθεται σύστημα μεταβαλλόμενης υποβοήθησης στο τιμόνι και σπορ ανάρτηση. Προαιρετικά, θα υπάρχει ηχοσύστημα της Sennheiser με 12 ηχεία και τροχοί 20 και 21 ιντσών.
Τέλος, το νέο Terramar θα διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και προαιρετικά και με σύστημα τετρακίνησης. Αναφορικά με τους κινητήρες του οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ πέντε διαφορετικών, τόσο μόνο θερμικούς όσο και εξηλεκτρισμένους, οι οποίοι προέρχονται από τον Όμιλο Volkswagen. Η βασική έκδοσή του θα έχει τον 1.5 TSI των 150 ίππων και η κορυφαία θα είναι η Plug-in Hybrid των 272 ίππων. Σε αυτή, θα υπάρχει η δυνατότητα να κινείται και ως αμιγώς ηλεκτρικό για περισσότερο από 100 χλμ. (κατά WLPT). Επίσης, θα διατίθεται και με τον ήπια υβριδικό 1.5 eTSI των 150 ίππων.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα