Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Πόσα θέλεις για ένα τρακαρισμένο Lexus LFA;
Το θέμα είναι ποιος διαθέτει τα χρήματα να σώσει αυτό το πάλαι ποτέ κόσμημα από την αδηφάγα χωματερή.
Αυτό που πρέπει να γνωρίζει εκείνος που σκοπεύει να διαθέσει ένα τόσο υψηλό ποσό, είναι πως το συγκεκριμένο LFA χρειάζεται… πολλά ακόμα χρήματα πριν επανέλθει στην κατάσταση με την οποία βγήκε από την αντιπροσωπεία το 2012.
Οι ζημιές που έχει υποστεί από το ατύχημα είναι μεγάλες και ακριβές. Όλα ξεκινούν από μπροστά, με τον προφυλακτήρα να είναι γεμάτος λάσπη και σημάδια, το splitter είναι χτυπημένο, ενώ το καπό λείπει εντελώς.
Το προφίλ από την πλευρά του συνοδηγού, η ακριβή πόρτα από ανθρακονήματα έχει τρυπηθεί και σίγουρα χρίζει αντικατάστασης. Παρόμοια είναι η κατάσταση και στα μαρσπιέ.
Πίσω η κατάσταση δεν καλυτερεύει, αφού τα φανάρια λείπουν εντελώς, ο προφυλακτήρας έχει γίνει… κομμάτια και ο διαχύτης έχει διαλυθεί. Σε άσχημη κατάσταση βρίσκεται και η εμβληματική τριπλή απόληξη της εξάτμισης που έχει στραβώσει.
Ο ιδιοκτήτης αυτού του Lexus LFA σκόπευε αρχικά να το επισκευάσει. Ωστόσο, το ποσό που θα χρειαζόταν για κάτι τέτοιο θα έφτανε σχεδόν το μισό εκατομμύριο σε δολάρια και μάλλον η «τσέπη» του δε συμφωνούσε. Συνεπώς, όποιος αποκτήσει το βαριά χτυπημένο supercar από την Copart, ας έχει το νου τα κόστη, εφόσον θέλει να το κυκλοφορεί. Δυστυχώς, το πιθανότερο είναι να μην επιστρέψει ποτέ στον δρόμο.
Ελπίζουμε, τουλάχιστον, να σωθεί ο εμβληματικός ατμοσφαιρικός V10 των 4,8 λίτρων, ώστε να μπορέσει με κάποιον τρόπο να βγάλει ξανά το «ουρλιαχτό» που τόσο αγάπησαν οι petrolheads.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr