Το άγνωστο Toyota Century GRMN
10.09.2024
14:30
Το πολυτελές SUV που δεν είναι γνωστό στην Ευρώπη, παίρνει σειρά για το «βάπτισμα του πυρός» μιας νέας ιδιαίτερης έκδοσης.
Όταν παρουσιάστηκε πέρυσι το Toyota Century, ο Ιάπωνας κατασκευαστής δημιούργησε ένα και μοναδικό στην έκδοση GRMN. Το οποίο και ανήκει στον πρόεδρο της εταιρείας, Akio Toyoda, με τον ίδιο τώρα να ανακοινώνει ότι θα το διαθέσει στο ευρύ κοινό.
Αυτό τουλάχιστον δήλωσε σε συνάντηση που πραγματοποίησε με Κινέζους ιδιοκτήτες του Century. «Το Century που έχω είναι το μοναδικό GRMN που υπάρχει. Τώρα, θέλω να κατασκευάσουμε αντίστοιχα GRMN που θα μπορούν πολλοί άνθρωποι από όλο τον κόσμο να οδηγήσουν» τονίζει ο Toyoda, επιβεβαιώνοντας παράλληλα ότι το GR Century θα λανσαριστεί και στην κινεζική αγορά.
Και λέμε GR Century, διότι ως τέτοιο έκανε την εμφάνισή του, σε πρωτότυπη μορφή, τον Σεπτέμβριο του 2023, ενώ το ίδιο αυτοκίνητο βρέθηκε και στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο τον περασμένο Ιανουάριο.
Αυτό τουλάχιστον δήλωσε σε συνάντηση που πραγματοποίησε με Κινέζους ιδιοκτήτες του Century. «Το Century που έχω είναι το μοναδικό GRMN που υπάρχει. Τώρα, θέλω να κατασκευάσουμε αντίστοιχα GRMN που θα μπορούν πολλοί άνθρωποι από όλο τον κόσμο να οδηγήσουν» τονίζει ο Toyoda, επιβεβαιώνοντας παράλληλα ότι το GR Century θα λανσαριστεί και στην κινεζική αγορά.
Και λέμε GR Century, διότι ως τέτοιο έκανε την εμφάνισή του, σε πρωτότυπη μορφή, τον Σεπτέμβριο του 2023, ενώ το ίδιο αυτοκίνητο βρέθηκε και στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο τον περασμένο Ιανουάριο.
Σε αυτό το Century GRMΝ ξεχωρίζει το επανασχεδιασμένο αμάξωμα με πολλές λεπτομέρειες από ανθρακονήματα. Προαιρετικά, υπάρχουν συρόμενες πόρτες, ενώ το σύνολο στηρίζεται σε μαύρους τροχούς αλουμινίου 22 ιντσών. Η Toyota δεν έχει αποκαλύψει τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με το πρωτότυπο. Ωστόσο, μόνο λογικό θα είναι να γίνει επαναρρύθμιση στην ανάρτηση, με καλύτερο σύστημα πέδησης και ισχυρότερο κινητήρα.
Το Century παραγωγής, πάντως, διατίθεται στις αγορές με plug-in υβριδικό σύστημα που συνδυαστικά με τον V6 των 3,5 λίτρων αποδίδει 412 ίππους. Τη μετάδοση αναλαμβάνει ένα αυτόματο κιβώτιο e-CVT μεταδίδοντας την ώθηση στο σύστημα τετρακίνησης της Toyota, E-Four Advanced AWD.
Στην έκδοση GRMN αναμένουμε ένα σαφώς ισχυρότερο σύνολο που θα αγγίζει τα επίπεδα των Aston Martin DBX707 και Mercedes-AMG G 63.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr