To COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Program επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με νέα μορφή, μέσω βιντεοσκοπημένων μαθημάτων και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να οδηγηθούν στη νέα ψηφιακή εποχή.
H Ford προετοιμάζει νέες τεχνολογίες infotainment
H Ford προετοιμάζει νέες τεχνολογίες infotainment
Προετοιμάζοντας το έδαφος για τις μελλοντικές εξελίξεις η Ford δουλεύει επάνω σε ένα νέο σύστημα επεξεργασίας δεδομένων που θα ενσωματώνεται στο infotainment του αυτοκινήτου και θα παρέχει στοχευμένες διαφημίσεις στους επιβάτες.
UPD:
Όλοι λίγο ή πολύ έχουμε αισθανθεί άβολα όταν συζητώντας ένα ζήτημα με φίλους ή γνωστούς την επόμενη στιγμή στο smartphone μας συναντάμε διαφημίσεις που αφορούν το ζήτημα ή το προϊόν για το οποίο συζητούσαμε πριν μερικά λεπτά. Πέρα από τις θεωρίες συνωμοσίας, είναι γεγονός ότι οι εταιρείες προσπαθούν με κάθε τρόπο να στοχεύσουν όσο το δυνατόν καλύτερα το πλασάρισμα των διαφημίσεων που κάνουν ώστε να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κοινού και να πετύχουν τον τελικό στόχο τους που είναι η πώληση και η αύξηση των εσόδων τους.
Στην αυτοκινητοβιομηχανία ισχύει ακριβώς το ίδιο, ιδιαίτερα από τη στιγμή που μπήκαν στη ζωή μας οι μεγάλες οθόνες και τα συστήματα συνδεσιμότητας. Η Ford από ότι φαίνεται θέλει να προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω στον τομέα του «σερβιρίσματος» διαφημίσεων και εξελίσσει μια τεχνολογία που θα αναλύει τις συζητήσεις των επιβατών.
Στην καμπίνα θα υπάρχουν ενσωματωμένα μικρόφωνα τα οποία θα καταγράφουν και θα αναλύουν τις συζητήσεις και ανάλογα θα προσφέρουν φωνητικές ή οπτικές διαφημίσεις στους επιβάτες. Επιπλέον, θα λαμβάνονται υπόψη στοιχεία όπως η διαδρομή, η τοποθεσία και ο καιρός, ενώ θα αναλύονται και οι φωνητικές εντολές ή οι αναζητήσεις που κάνει ο οδηγός στο σύστημα infotainment. Ένα απλό παράδειγμα για να καταλάβουμε την εφαρμογή είναι αν ο οδηγός το πρωί πηγαίνει στο σχολείο τα παιδιά του, το σύστημα θα προσαρμόζει τις διαφημίσεις σε αγορά σχολικών ειδών, σε φροντιστήρια και άλλα συναφή. Για την ώρα, αυτή η τεχνολογία βρίσκεται μόνο σε πειραματικό στάδιο και δεν αποκλείεται να μείνει στα ντουλάπια των επιστημόνων. Το μέλλον θα δείξει…
Στην αυτοκινητοβιομηχανία ισχύει ακριβώς το ίδιο, ιδιαίτερα από τη στιγμή που μπήκαν στη ζωή μας οι μεγάλες οθόνες και τα συστήματα συνδεσιμότητας. Η Ford από ότι φαίνεται θέλει να προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω στον τομέα του «σερβιρίσματος» διαφημίσεων και εξελίσσει μια τεχνολογία που θα αναλύει τις συζητήσεις των επιβατών.
Στην καμπίνα θα υπάρχουν ενσωματωμένα μικρόφωνα τα οποία θα καταγράφουν και θα αναλύουν τις συζητήσεις και ανάλογα θα προσφέρουν φωνητικές ή οπτικές διαφημίσεις στους επιβάτες. Επιπλέον, θα λαμβάνονται υπόψη στοιχεία όπως η διαδρομή, η τοποθεσία και ο καιρός, ενώ θα αναλύονται και οι φωνητικές εντολές ή οι αναζητήσεις που κάνει ο οδηγός στο σύστημα infotainment. Ένα απλό παράδειγμα για να καταλάβουμε την εφαρμογή είναι αν ο οδηγός το πρωί πηγαίνει στο σχολείο τα παιδιά του, το σύστημα θα προσαρμόζει τις διαφημίσεις σε αγορά σχολικών ειδών, σε φροντιστήρια και άλλα συναφή. Για την ώρα, αυτή η τεχνολογία βρίσκεται μόνο σε πειραματικό στάδιο και δεν αποκλείεται να μείνει στα ντουλάπια των επιστημόνων. Το μέλλον θα δείξει…
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα