Το νέο supercar της Ginetta

Ο Βρετανός κατασκευαστής παρουσίασε και επισήμως το νέο του supercar μοντέλο.

Το 2019, η Ginetta αποκάλυψε ένα πρωτότυπο, το οποίο μαγνήτισε τα βλέμματα των φανατικών petrolheads, κυρίως των Βρετανών, οι οποίοι γνώριζαν πως θα ήταν η πρώτη που θα βίωναν την πραγματική εκδοχή του.

Περίπου μία πενταετία μετά, η βρετανική μάρκα σπορ αυτοκινήτων παρουσίασε ένα διθέσιο κουπέ, με την ρωσική ονομασία Acula.

Από το αμάξωμα ακόμα, το συγκεκριμένο supercar εντυπωσιάζει χάρη στην αιχμηρή σχεδίαση και τα αεροδυναμικά στοιχεία που θυμίζουν έντονα τα αγωνιστικά πρωτότυπα του Le Mans.

Αν και τα μηχανικά μέρη είναι αυτά με τα οποία πρωτίστως ασχολείσαι σε τέτοιου είδους supercar, το εντυπωσιακό με το Ginetta Acula είναι ο χώρος αποσκευών, καθώς φτάνει την εντυπωσιακή τιμή των 473 λίτρων.

Το διθέσιο κουπέ αποτελεί, σύμφωνα με την εταιρεία, μία γνήσια έκφραση των αυτοκινήτων του motorsport. Κάτι που αντικατοπτρίζεται και στο βάρος, αφού το απόβαρο του Acula έχει μετρηθεί στα μόλις 1.190 κιλά.

Για την επίτευξη αυτής της χαμηλής τιμής, μεγάλο ρόλο διαδραματίζει το monocoque πλαίσιο και το υποπλαίσιο από ανθρακονήματα.

Ακόμα μία ιδιομορφία του Acula είναι πως ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας των 6,4 λίτρων έχει τοποθετηθεί μερικά εκατοστά πιο πίσω από τον εμπρός άξονα με την Ginetta να αναφέρει ότι η τοποθέτηση του στο συγκεκριμένο σημείο εξασφαλίζει ισότιμη κατανομή του βάρους εμπρός και πίσω.

Το μοτέρ αποδίδει 608 ίππους και 670 Nm ροπής και από στάση επιταχύνει μέχρι τα 100 χλμ./ ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα.

Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ή 6τάχυτου μηχανικού που διατίθεται ως προαιρετική επιλογή. Ο τελευταίος, μάλιστα, χαρακτηρίζεται από έναν πολύδισκο συμπλέκτη.

Η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη, που σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρεία «εξασφαλίζει μία καθαρή και εντελώς ασυμβίβαστη οδηγική εμπειρία».

Το Acula διαθέτει δισκόφρενα 360 χιλιοστών πάνω στα οποία έχουν τοποθετηθεί τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ το πακέτο «Race Pack» διαθέτει carbon κεραμικά φρένα, μεγαλύτερες δαγκάνες, ενώ το αμάξωμα έχει αγωνιστικά χρώματα.

Μόλις 20 μονάδες του Acula θα βγουν από το εργοστάσιο της Ginetta, με την τιμή εκκίνησης να έχει οριστεί στις 325.000 ευρώ προ φόρων.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr