Δεν μπορείς να τη δεις ή να την αγγίξεις. Σίγουρα όμως νιώθεις πότε είναι παρούσα και σίγουρα αντιλαμβάνεσαι την απουσία της. Από τις ανθρώπινες σχέσεις μέχρι τη σχέση Κράτους-πολίτη, αλλά και τις σχέσεις καταναλωτή-επιχείρησης, η εμπιστοσύνη είναι η αόρατη δύναμη που οδηγεί σε ψυχική ηρεμία, μεγαλύτερη ευημερία και ταχύτερη ανάπτυξη.
H DS επιστρέφει στο… βάτραχο!
Η γαλλική μάρκα κάνει υποχρεωτική σχεδιαστική στροφή στο ένδοξο παρελθόν της. Δεν μπορεί να κάνει αλλιώς...
Σ’ αυτή τη χρονική συγκυρία, η γαλλική μάρκα φαίνεται ότι αναζητά το δρόμο της ανάκαμψης στο μακρινό και ένδοξο παρελθόν. Ο Διευθυντής Σχεδιασμού Thierry Metroz επιβεβαίωσε την… επιστροφή στις ρίζες και ουσιαστικά την έναρξη της αντίστροφής μέτρησης για την αναβίωση του θρυλικού «βάτραχου» Citroen DS.
Ενδιαφέρουσα είναι και η προσέγγιση του Metroz, σύμφωνα με την οποία η DS φιλοδοξεί να γίνει ο «Louis Vuitton της αυτοκινητοβιομηχανίας». Με έμφαση στην πολυτέλεια και στη φινέτσα, γεγονός που σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της μάρκας, σηματοδοτεί και μια ακόμα πολύ σοβαρή αλλαγή στρατηγικής. Η DS εγκαταλείπει τη λογική των SUV!
«Δεν υπάρχει έλλειψη από αυτά στην ομάδα» και «ένα SUV δεν είναι η καλύτερη έκφραση για τη γαλλική πολυτέλεια», κατέληξε ο Metroz.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr