Πες «ναι στο παιχνίδι» απολαμβάνοντας σούπερ προσφορές σε ένα σύγχρονο, γρήγορο και φιλικό περιβάλλον, με απόλυτη ασφάλεια για τις συναλλαγές σου και άμεση διευθέτηση
Ποιο είναι το νέο THK-LSR 05;
Ποιο είναι το νέο THK-LSR 05;
Ένα αμιγώς ηλεκτρικό τετραθέσιο coupe-SUV, δια χειρός Shiro Nakamura, θα παρουσιαστεί στο Παρίσι.
Ο Ιάπωνας προμηθευτής ανταλλακτικών THK θα παρουσιάσει μια ριζοσπαστική νέα φιλοσοφία ηλεκτρικού αυτοκινήτου, δημιουργία του σχεδιαστή του εμβληματικού Nissan GT-R, του Shiro Nakamura, στην επερχόμενη έκθεση αυτοκινήτου στη γαλλική πρωτεύουσα.
Είναι ένα τετραθέσιο coupé-SUV που σχεδιάστηκε για να επιδείξει τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες της εταιρείας. Το πλήρως λειτουργικό αυτοκίνητο τροφοδοτείται από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες: δύο μονάδες 125 ίππων είναι τοποθετημένες στους πίσω τροχούς και μία μονάδα 295 ίππων είναι τοποθετημένη στον μπροστινό άξονα.
Η THK δεν έχει ακόμη δημοσιοποιήσει τη συνολική συνδυαστική ισχύ, αλλά το LSR-05 θα πρέπει να ανταγωνιστεί το Tesla Model Y Performance για απόλυτο ρυθμό, κάνοντας το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα, σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα.
Οι κινητήρες εντός τροχού ενισχύουν την ευελιξία του LSR-05. Το EV είναι επίσης εξοπλισμένο με ενεργή ανάρτηση, που το χαμηλώνει στις υψηλές ταχύτητες, για να βελτιώσει την αεροδυναμική του απόδοση και όταν είναι σταθμευμένο πάνω από μια ασύρματη βάση φόρτισης για να βελτιώσει την απόδοση της μεταφοράς ενέργειας. Αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να τοποθετηθεί με έναν μικρότερο ενσωματωμένο φορτιστή, σύμφωνα με την THK.
Το LSR-05 είναι το πιο πρόσφατο σε μια σειρά ιδεών EV που σχεδιάστηκε από το πρακτορείο SN Design του Nakamura, μετά το AIM EV Sport 01 που παρουσιάστηκε στο περσινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.
Είναι ένα τετραθέσιο coupé-SUV που σχεδιάστηκε για να επιδείξει τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες της εταιρείας. Το πλήρως λειτουργικό αυτοκίνητο τροφοδοτείται από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες: δύο μονάδες 125 ίππων είναι τοποθετημένες στους πίσω τροχούς και μία μονάδα 295 ίππων είναι τοποθετημένη στον μπροστινό άξονα.
Η THK δεν έχει ακόμη δημοσιοποιήσει τη συνολική συνδυαστική ισχύ, αλλά το LSR-05 θα πρέπει να ανταγωνιστεί το Tesla Model Y Performance για απόλυτο ρυθμό, κάνοντας το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα, σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα.
Οι κινητήρες εντός τροχού ενισχύουν την ευελιξία του LSR-05. Το EV είναι επίσης εξοπλισμένο με ενεργή ανάρτηση, που το χαμηλώνει στις υψηλές ταχύτητες, για να βελτιώσει την αεροδυναμική του απόδοση και όταν είναι σταθμευμένο πάνω από μια ασύρματη βάση φόρτισης για να βελτιώσει την απόδοση της μεταφοράς ενέργειας. Αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να τοποθετηθεί με έναν μικρότερο ενσωματωμένο φορτιστή, σύμφωνα με την THK.
Το LSR-05 είναι το πιο πρόσφατο σε μια σειρά ιδεών EV που σχεδιάστηκε από το πρακτορείο SN Design του Nakamura, μετά το AIM EV Sport 01 που παρουσιάστηκε στο περσινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα