Τα αυτοκίνητα της Caterham μπορεί κανείς να τα αναγνωρίσει από χιλιόμετρα μακριά, καθώς έχουν ένα δικό τους vintage στυλ που προέρχεται από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950, με επιμηκυμένο εμπρός μέρος και ανοιχτή καμπίνα.
Αυτό ωστόσο αναμένεται να αλλάξει καθώς ο Βρετανός κατασκευαστής εδώ και καιρό δουλεύει πάνω σε ένα εντελώς καινούριο ηλεκτρικό supercar, το Project V. Ένα μοντέλο που δεν θα έχει τη μορφή των κλασικών σπορ αυτοκινήτων της εταιρείας, αλλά θα ακολουθεί την πεπατημένη των supercars με αεροδυναμικό σχήμα.

Όσο για το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, η
Caterham αποφάσισε να συνεργαστεί με την
Yamaha. Οι Ιάπωνες έχουν ήδη ξεκινήσει να εξελίσσουν ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το οποίο υπόσχονται να είναι ελαφρύ και μικρό σε διαστάσεις.
Δεν είναι η πρώτη φορά πάντως που η
Yamaha προμηθεύει αυτοκίνητα με ηλεκτροκινητήρες. Το είχε κάνει το
2022 στο πρωτότυπο
Subaru STI E-RA με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα και απόδοση
272 ίππους. Κάτι αντίστοιχο εικάζουμε ότι θα γίνει με το
Caterham Project V με τις επιδόσεις να είναι για τα 0-100 χλμ./ώρα στα 4,5 δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου δεν θα είναι μεγαλύτερη από
55 kWh και θα υποστηρίζει φόρτιση
150 kW σε
DC φορτιστές, ενώ η αυτονομία θα είναι κοντά στα
400 χιλιόμετρα. Το νέο αυτό ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο αναμένεται να είναι έτοιμο μετά το
2026. Για να επιτευχθεί αυτό η Caterham αποφάσισε να μεταφέρει την παραγωγή του αυτοκινήτου στην πόλη
Ναγκόγια της
Ιαπωνίας αντί για το
Ντάρτφορντ της Μεγ. Βρετανίας.
