Τι σημαίνει το πρωτότυπο Embleme για τη Renault

H Renault συνεχίζει την προσπάθειά της για τη μείωση εκπομπής διοξεiδίου του άνθρακα στα νέα μοντέλα της.

Το νέο ηλεκτροκίνητο Emblème δεν είναι απλώς ένα πρωτότυπο το οποίο δημιουργήθηκε για να δείξει μια νέα σχεδιαστική φόρμα αλλά για να σηματοδοτήσει μια καινούργια διαδικασία για την εταιρεία.

Με τη δημιουργία αυτού γίνεται ένα ουσιαστικό βήμα προς την επίτευξη του στρατηγικού στόχου που είναι να μηδενίσει το αποτύπωμα άνθρακα σε όλη την εφοδιαστική και κατασκευαστική αλυσίδα του Ομίλου Renault στην Ευρώπη ως το 2040 και παγκοσμίως ως το 2050.

Με τη δημιουργία αυτού γίνεται ένα ουσιαστικό βήμα προς την επίτευξη του στρατηγικού στόχου που είναι να μηδενίσει το αποτύπωμα άνθρακα σε όλη την εφοδιαστική και κατασκευαστική αλυσίδα του Ομίλου Renault στην Ευρώπη ως το 2040 και παγκοσμίως ως το 2050.

Το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού η οποία θα διεξαχθεί από τις 14-20 Οκτωβρίου. Το Emblème έχει μήκος 4,8 μέτρα, ύψος 1,52 μέτρα, ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2,9 μέτρα.

Η σχεδίαση του αμαξώματός του είναι εντυπωσιακή με καμπύλες αλλά και έντονες γωνίες σε σημεία του και το αποτέλεσμα παραπέμπει σε shooting break.

Εκτός από το αισθητικό μέρος, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αεροδυναμική του για τη βελτιστοποίηση της απόδοσής του.



Για παράδειγμα, οι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί με μικρές κάμερες οι οποίες είναι τοποθετημένες στους θόλους των τροχών και οι ζάντες καλύπτονται από επιφάνεια που δημιουργεί έναν «τοίχο» κατά την κίνηση, εμποδίζοντας τον αέρα να εισέρχεται ανάμεσά τους.

Το Renault Emblème έχει μπαταρίες για την κίνησή του αλλά και κυψέλες καυσίμου που έχουν τον ρόλο range extender για να συνεχίζει την πορεία του όταν οι πρώτες έχουν μείνει από ενέργεια και δεν υπάρχει η δυνατότητα ή ο χρόνος για τη φόρτισή τους. Οι συσσωρευτές του είναι ιόντων λιθίου, νικελίου, κοβαλτίου, οξειδίου του μαγγανίου (NMC) και έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 40 kWh.

Οι κυψέλες καυσίμου είναι τύπου PEMFC (δηλαδή διαθέτουν μεμβράνη ανταλλαγής πρωτονίων), έχουν ισχύ 30 kW και το υδρογόνο που χρειάζονται αποθηκεύεται σε μια δεξαμενή ασφαλείας 2,8 κιλών.

Δύναται να διανύσει 1.000 χλμ. (κατά WLTP) με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες του και γεμάτο το ντεπόζιτο υδρογόνου, μέχρι την αναγκαστική φόρτιση των συσσωρευτών του ή την πλήρωσή του με το πεπιεσμένο αέριο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr