Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Πληθαίνουν οι φήμες για νέα Toyota GR86
Πληθαίνουν οι φήμες για νέα Toyota GR86
Αρκετά έντονη αλλά και ενδιαφέρουσα είναι η φημολογία που έχει αναπτυχθεί το τελευταίο διάστημα σχετικά με την διαδοχή της Toyota GR86.
Στο πλαίσιο μιας ευρύτερης συνεργασίας που έχουν αναπτύξει οι Toyota και Subaru έγινε και η από κοινού εξέλιξη και παραγωγή των οδηγοκεντρικών κουπέ GR86 και BRZ, αντίστοιχα. Η τρέχουσα δεύτερη γενιά των δύο μοντέλων κινείται από έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα της Subaru ο οποίος έχει χωρητικότητα 2,4 λίτρα, αποδίδει 234 ίππους/7.000 σ.α.λ. και έχει μέγιστη ροπή 250 Nm/3.700 σ.α.λ. Ωστόσο, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα γενιά της GR86 θα είναι γνήσιο δημιούργημα της Toyota, θα βασίζεται σε πλατφόρμα της Lexus ενώ θα έχει και τον κινητήρα του GR Yaris.
Σύμφωνα με αυτές τις πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα από την Toyota, η καινούργια GR86 θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή της νέας πλατφόρμας που έχει χρησιμοποιηθεί στο καινούργιο Lexus IS. Εφόσον ισχύσουν στην πράξη οι πληροφορίες, το καινούργιο μοντέλο θα έχει κάτω από το καπό του τον 1.6 τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 280 ίππους/6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 390 Nm/3.250-4.600 σ.α.λ. Επίσης, βάσει αυτών, οι Ιάπωνες θα συνδυάσουν τον κινητήρα με υβριδικό σύστημα το οποίο αναμένεται να αυξήσει τη συνολική ισχύ και να φτάσει αυτή ή να ξεπεράσει τους 300 ίππους.
Αυτό το γεγονός θα επιφέρει αλλαγές και στο πλαίσιο και στη ρύθμιση της ανάρτησης για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στη αυξημένη ισχύ σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα, χωρίς να χαθεί το πολύ καλό «ζύγισμα» το αυτοκινήτου στον δρόμο και η οδική συμπεριφορά του η οποία είναι από τα βασικά πλεονεκτήματά του. Τέλος, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Toyota αναμένεται να παρουσιάσει τη νέα γενιά της GR86 εντός της επόμενης διετίας.
Σύμφωνα με αυτές τις πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα από την Toyota, η καινούργια GR86 θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή της νέας πλατφόρμας που έχει χρησιμοποιηθεί στο καινούργιο Lexus IS. Εφόσον ισχύσουν στην πράξη οι πληροφορίες, το καινούργιο μοντέλο θα έχει κάτω από το καπό του τον 1.6 τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 280 ίππους/6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 390 Nm/3.250-4.600 σ.α.λ. Επίσης, βάσει αυτών, οι Ιάπωνες θα συνδυάσουν τον κινητήρα με υβριδικό σύστημα το οποίο αναμένεται να αυξήσει τη συνολική ισχύ και να φτάσει αυτή ή να ξεπεράσει τους 300 ίππους.
Αυτό το γεγονός θα επιφέρει αλλαγές και στο πλαίσιο και στη ρύθμιση της ανάρτησης για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στη αυξημένη ισχύ σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα, χωρίς να χαθεί το πολύ καλό «ζύγισμα» το αυτοκινήτου στον δρόμο και η οδική συμπεριφορά του η οποία είναι από τα βασικά πλεονεκτήματά του. Τέλος, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Toyota αναμένεται να παρουσιάσει τη νέα γενιά της GR86 εντός της επόμενης διετίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα