Οι πολυάριθμες διακρίσεις καταδεικνύουν την προσήλωσή της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία και την παροχή αξίας στους καταναλωτές, τους εργαζομένους και την κοινωνία.
Η Toyota σκέφτεται σοβαρά το MR2
Η Toyota σκέφτεται σοβαρά το MR2
Πληθαίνουν συνεχώς οι φήμες σχετικά με την επιστροφή του Toyota MR2, το οποίο ενδεχομένως να έρθει το 2026 με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με αυτό που γνωρίζαμε.
UPD:
Το νέο μοντέλο θα μπορούσε να διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και ισχύ 400 ίππων, κάτι που θα άλλαζε εντελώς την πισωκίνητη φιλοσοφία του κλασικού MR2. Αυτό θα σηματοδοτούσε μια σημαντική απόκλιση από προηγούμενες φήμες που υποστήριζαν ότι ετοιμαζόταν μια πισωκίνητη έκδοση με κινητήρα τύπου GR Corolla.
Οι τελευταίες αναφορές από το ιαπωνικό BestCar δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του MR2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru, και θα μπορούσε να πωλείται στη λιανική γύρω στα 65.000 ευρώ. Αν αληθεύει, αυτό θα το τοποθετούσε στο εξωτερικό ανάμεσα σε σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο όπως η Porsche 718 και η Lotus Emira, δίνοντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης άλλη μια μη ηλεκτρική, μη υβριδική επιλογή. Αυτές οι εξελίξεις ευθυγραμμίζονται με την ευρύτερη προσπάθεια της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τη στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα μπορούσε να μπει στο MR2. Αν και οι λεπτομέρειες είναι ακόμα εικασίες, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το MR2, το οποίο διακόπηκε το 2007. Αυτή η πιθανή αναβίωση θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των σπορ συμπαγών αυτοκινήτων με επίκεντρο τον οδηγό, ειδικά καθώς όλο και λιγότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε αυτή την κατηγορία. Προς το παρόν, όμως, όλα παραμένουν φήμες, αλλά οι ελπίδες για την επιστροφή αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι μεγάλες.
Οι τελευταίες αναφορές από το ιαπωνικό BestCar δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του MR2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru, και θα μπορούσε να πωλείται στη λιανική γύρω στα 65.000 ευρώ. Αν αληθεύει, αυτό θα το τοποθετούσε στο εξωτερικό ανάμεσα σε σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο όπως η Porsche 718 και η Lotus Emira, δίνοντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης άλλη μια μη ηλεκτρική, μη υβριδική επιλογή. Αυτές οι εξελίξεις ευθυγραμμίζονται με την ευρύτερη προσπάθεια της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τη στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα μπορούσε να μπει στο MR2. Αν και οι λεπτομέρειες είναι ακόμα εικασίες, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το MR2, το οποίο διακόπηκε το 2007. Αυτή η πιθανή αναβίωση θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των σπορ συμπαγών αυτοκινήτων με επίκεντρο τον οδηγό, ειδικά καθώς όλο και λιγότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε αυτή την κατηγορία. Προς το παρόν, όμως, όλα παραμένουν φήμες, αλλά οι ελπίδες για την επιστροφή αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι μεγάλες.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα