Η Ferrari και ο βελτιωτικός οίκος Delta 4×4 συναντήθηκαν εκεί όπου κανείς δεν το περίμενε. Και ιδού τα αποτελέσματα...
Από τη μία, η Ferrari,άρρηκτα συνδεδεμένη τα όνειρα κάθε πραγματικού φίλου της αυτοκίνησης, είναι ο κατασκευαστής ορισμένων από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της ιστορίας και εκ των αδιαφιλονίκητων πρωταγωνιστών του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Από την άλλη, η Delta 4×4, είναι μια βαυαρική εταιρεία, με απείρως λιγότερη λάμψη, αλλά με εμπειρία 45 ετών στη δημιουργία πραγματικά σκληροτράχηλων off-road αυτοκινήτων.
Τι έκαναν, λοιπόν, οι Γερμανοί; Ανέλαβαν τη Ferrai Purosangue, δεν πείραξαν τίποτα από τον ατμοσφαιρικό V12 (και γιατί να το κάνουν;) και από εκεί και πέρα, πέτυχαν το αδιανόητο. Να κάνουν ένα premium SUV κορυφαίων επιδόσεων, ανταγωνιστικό με το Jeep Wrangler και το Toyota Land Cruiser.
Μια Ferrari με κιτ ανύψωσης και προεκτάσεις θόλου τροχού, με ζάντες Beadlock και ελαστικά παντός καιρού και συνθηκών οδοστρώματος. Η σκηνή οροφής και η πίσω σχάρα δημιουργούν περισσότερο χώρο αποθήκευσης και συνθήκες διανυκτέρευσης. Το φανταζόσασταν ποτέ αυτό για μια Purosangue;
Το brand που αγαπάει το ορεινό και δρομικό τρέξιμο αλλά και την πεζοπορία βουνού, ανεβαίνει σταθερά προς την κορυφή και με τη νέα του καμπάνια εμπνέει όλους τους ανθρώπους να απογειωθούν και να «πετάξουν».
Το ΘΕΜΑ και οι ιστοσελίδες protothema.gr και ygeiamou.gr αναδεικνύουν την αξία της Ενιαίας Υγείας για τη βιωσιμότητα του οικοσυστήματος και τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας, μέσα από σειρά άρθρων που υπογράφουν ειδικοί - Διαβάστε το άρθρο του Ομότιμου Καθηγητή Ιατρικής Σχολής Αθηνών, Διευθυντή του Ινστιτούτου Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής, Γιάννη Τούντα.
Επισκεπτόμαστε ένα από τα διαδραστικά spots της Eurolife FFH για να ενημερωθούμε και να διασκεδάσουμε με ευφάνταστα παιχνίδια που δίνουν τα πιο hot δώρα.