H BMW M3 δεν υποκύπτει στο ρεύμα

Η γερμανική εταιρεία θέλει να συντηρήσει το μύθο των γρήγορων μοντέλων της όσο πιο ανόθευτο γίνεται παρά τα ηλεκτρικά σχέδια.

Η επόμενη γενιά της BMW M3 θα συνεχίσει να διαθέτει τον εμβληματικό εξακύλινδρο κινητήρα S58 twin-turbo 3,0 λίτρων, με την BMW να εργάζεται για να εξασφαλίσει ότι θα συμμορφώνεται με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7.

Ο διευθύνων σύμβουλος της BMW M, Frank van Meel, διαβεβαίωσε ότι όσο υπάρχει ζήτηση από τους πελάτες για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, η M3 με τον εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα θα παραμείνει διαθέσιμη.
Η νέα M3, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει γύρω στο 2027 ή 2028, θα υιοθετήσει τον εσωτερικό κωδικό G24 και θα χρησιμοποιεί την αρθρωτή πλατφόρμα CLAR, η οποία υποστηρίζει και άλλα μοντέλα της σειράς 3.

Ενώ η BMW παραμένει προσηλωμένη στην παραδοσιακή M3, αναπτύσσει επίσης μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου.



Αυτή η ηλεκτρική M3, που θα βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse, θα διαθέτει τέσσερις μεμονωμένους κινητήρες που θα παράγουν πάνω από 1.341 ίππους.

Αυτή η ηλεκτρική παραλλαγή υψηλών επιδόσεων θα πωλείται παράλληλα με το μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καλύπτοντας τόσο τους λάτρεις των παραδοσιακών όσο και των σύγχρονων επιλογών κίνησης.

Ωστόσο, το μέλλον της BMW M4 μοιάζει δυσοίωνο, καθώς πρόκειται να σταματήσει η παραγωγή της μετά το τέλος της παραγωγής του τρέχοντος μοντέλου G82.

Παρά τους αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, η νέα γενιά του κινητήρα S58 της M3 αναμένεται να αποδίδει ακόμα περισσότερη ισχύ.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr