Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο
H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο
Οι εν δυνάμει αγοραστές της ανανεωμένης GR Corolla, επιθυμούν την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο.
Η ανανεωμένη Toyota GR Corolla αρχίζει μέσα στο 2025 το εμπορικό της ταξίδι, προσφέροντας μια άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή στο αγοραστικό της κοινό, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο 8άρι.
Και αυτό ακούγεται και είναι -αν μην τι άλλο- εντυπωσιακό, γιατί το νέο εξελιγμένο και πολύ πιο άμεσο στις αλλαγές αυτόματο κιβώτιο, θεωρητικά αναδεικνύει περισσότερο τις αρετές του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 300 ίππων.
Από την άλλη, η εκτίμηση αυτή δικαιώνει την εμμονή του επίτιμου προέδρου και Master Driver, Ακίο Τογιόντα, ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια τονίζει προς πάσα κατεύθυνση ότι το χειροκίνητο κιβώτιο δεν έχει «πεθάνει».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα