Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Η BMW επιμένει για το υδρογόνο
Η BMW επιμένει για το υδρογόνο
Μετά και την πρόσφατη σύναψη συνεργασίας με την Toyota για την εξέλιξη τεχνολογίας υδρογονοκίνησης η BMW τονίζει πως δεν πρέπει να χαθεί η ευκαιρία για την αξιοποίηση της ευκαιρίας που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
UPD:
Στα τέλη του 2022, οι Γερμανοί άρχισαν να παράγουν τις πρώτες μονάδες της iX5 Hydrogen. Ένα ηλεκτρικό SUV τροποποιημένο για να χρησιμοποιεί υδρογόνο ως κύριο καύσιμο. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η BMW εργάζεται για να σχεδιάσει και να αναπτύξει τα απαραίτητα βήματα για την επέκταση της παραγωγής σε μεγαλύτερο όγκο.
Δηλαδή, η BMW θέλει υβριδικά, ηλεκτρικά και αυτοκίνητα με υδρογόνο, να παράγονται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης. Η συμφωνηθείσα προθεσμία δείχνει ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να επιτευχθεί το 2028, αν και υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά να γίνει.
Πρώτα απ’ όλα πρέπει να προετοιμαστεί το δίκτυο και οι οδηγοί. Η εισαγωγή μιας τεχνολογίας όπως το υδρογόνο απαιτεί μια περίοδο μάθησης για όλους. Επικεφαλής ενός τόσο επίπονου έργου βρίσκεται ο Jurgen Guldner , ο οποίος δήλωσε σε γερμανικό ΜΜΕ ότι ζούμε μια κρίσιμη στιγμή: «τώρα ή ποτέ»!
Εάν τα αυτοκίνητα υδρογόνου θέλουν πραγματικά να πετύχουν, πρέπει να εκμεταλλευτούν τη στιγμή και το τρέχον περιβάλλον βιωσιμότητας, για να δείξουν τα διαπιστευτήριά τους. Η BMW έχει έναν εξαιρετικό συνεργάτη στη συγκεκριμένη προσπάθεισ, την Toyota. Και οι δύο μάρκες συνεργάζονται εδώ και αρκετό καιρό, μοιράζοντας ιδέες και τεχνολογίες.
Δηλαδή, η BMW θέλει υβριδικά, ηλεκτρικά και αυτοκίνητα με υδρογόνο, να παράγονται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης. Η συμφωνηθείσα προθεσμία δείχνει ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να επιτευχθεί το 2028, αν και υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά να γίνει.
Πρώτα απ’ όλα πρέπει να προετοιμαστεί το δίκτυο και οι οδηγοί. Η εισαγωγή μιας τεχνολογίας όπως το υδρογόνο απαιτεί μια περίοδο μάθησης για όλους. Επικεφαλής ενός τόσο επίπονου έργου βρίσκεται ο Jurgen Guldner , ο οποίος δήλωσε σε γερμανικό ΜΜΕ ότι ζούμε μια κρίσιμη στιγμή: «τώρα ή ποτέ»!
Εάν τα αυτοκίνητα υδρογόνου θέλουν πραγματικά να πετύχουν, πρέπει να εκμεταλλευτούν τη στιγμή και το τρέχον περιβάλλον βιωσιμότητας, για να δείξουν τα διαπιστευτήριά τους. Η BMW έχει έναν εξαιρετικό συνεργάτη στη συγκεκριμένη προσπάθεισ, την Toyota. Και οι δύο μάρκες συνεργάζονται εδώ και αρκετό καιρό, μοιράζοντας ιδέες και τεχνολογίες.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα