Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Νέα εποχή για την Scout
Νέα εποχή για την Scout
Ο όμιλος VW μετά από 44 χρόνια φέρνει και πάλι στο προσκήνιο την εταιρία Scout η οποία παρουσίασε τα δυο ηλεκτρικά μοντέλα της νέας εποχής της.
UPD:
Επίσημη πρεμιέρα για τα καινούργια μοντέλα της αναγεννημένης Scout, το SUV Traveler και το αγροτικό Terra. Σύμφωνα με την εταιρεία είναι ακόμα πρωτότυπα που όμως βρίσκονται πολύ κοντά με τα μοντέλα παραγωγής η διάθεσή των οποίων θα ξεκινήσει το 2027. Η βάση τους είναι ένα ξεχωριστό πλαίσιο τύπου σκάλας για αντοχή στη σκληρή off road χρήση, ενώ για τον ίδιο λόγο ο πίσω άξονας είναι άκαμπτος. Όσο για την ηλεκτρική αρχιτεκτονική είναι των 800V.
Αισθητικά οι επιρροές από τα αρχέτυπα μοντέλα της μάρκας που κατασκευάζονταν από τη δεκαετία του ’60 έως και τη δεκαετία του ’80 είναι εμφανείς, με τις boxy γραμμές του αμαξώματος, τους μεγάλους τροχούς και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Επίσης και πάντα σύμφωνα με τη Scout, περνούν χωρίς πρόβλημα από νερό βάθους σχεδόν ενός μέτρου.
Τόσο το Traveler όσο και το Terra έχουν κοινά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και λεπτομέρειες (μαύρη μάσκα με το φωτιζόμενο λογότυπο της μάρκας αριστερά, τετράγωνους προβολείς με οριζόντια φώτα ημέρας, μαύρα πλαστικά προστατευτικά, μεγάλες ποδιές και μαύρες ζάντες) ακολουθώντας στον τομέα αυτό τη λογική της Rivian στην οποία έχει επίσης μετοχές ο όμιλος Volkswagen.
Από εκεί και πέρα το Traveler έχει 5η πόρτα που ανοίγει σε δύο τμήματα και εξωτερική ρεζέρβα που μετακινείται προς τα δεξιά προκειμένου να ανοίξει η πόρτα.
Το Terra με τη σειρά του έχει πίσω LED που επεκτείνονται προς τα πλάγια της καρότσας που έχει μήκος 1,68 μέτρα και μπορεί, προαιρετικά, να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες του κατόχου.
Η καρότσα του Terra έχει δύο παροχές 120V και μια 240V, ενώ και τα δύο μοντέλα έχουν εμπρός πορτμπαγκάζ με παροχές 120V και θύρες USB C.
Θύρες USB-C θα υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment που αποτελούν ένα ενιαίο οπτικά σύνολο, καθώς και το τιμόνι με τα δύο μπράτσα.
Tο ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης (BEV) που έχει αναγγελθεί αποτελείται από δύο μοτέρ που εξασφαλίζουν και την τετρακίνηση. Η Scout δεν ανακοινώνει τη συνδυαστική τους ισχύ αλλά λέει πως η συνολική ροπή θα ξεπερνά τα 1.355 Nm.
Η έκπληξη είναι η έκδοση με range extender (EREV), που θα λέγεται Harvester αποτίνοντας φόρο τιμής στην παραδοσιακή επωνυμία της μάρκας -International Harvester. Χάρη στην παρουσία ενός μικρού κινητήρα βενζίνης που θα λειτουργεί ως γεννήτρια και θα φορτίζει τη μπαταρία, η αυτονομία της θα φτάνει τα 805 χιλιόμετρα. Η παρουσία της Harvester κρίθηκε απαραίτητη για τις περιοχές των ΗΠΑ που οι υποδομές φόρτισης δεν έχουν αναπτυχθεί. Τα καινούργια Scout Traveler και Terra, που θα έχουν και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, θα είναι διαθέσιμα από το 2027 και σε τιμές της τάξης των 60.000 δολαρίων.
Αισθητικά οι επιρροές από τα αρχέτυπα μοντέλα της μάρκας που κατασκευάζονταν από τη δεκαετία του ’60 έως και τη δεκαετία του ’80 είναι εμφανείς, με τις boxy γραμμές του αμαξώματος, τους μεγάλους τροχούς και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Επίσης και πάντα σύμφωνα με τη Scout, περνούν χωρίς πρόβλημα από νερό βάθους σχεδόν ενός μέτρου.
Τόσο το Traveler όσο και το Terra έχουν κοινά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και λεπτομέρειες (μαύρη μάσκα με το φωτιζόμενο λογότυπο της μάρκας αριστερά, τετράγωνους προβολείς με οριζόντια φώτα ημέρας, μαύρα πλαστικά προστατευτικά, μεγάλες ποδιές και μαύρες ζάντες) ακολουθώντας στον τομέα αυτό τη λογική της Rivian στην οποία έχει επίσης μετοχές ο όμιλος Volkswagen.
Από εκεί και πέρα το Traveler έχει 5η πόρτα που ανοίγει σε δύο τμήματα και εξωτερική ρεζέρβα που μετακινείται προς τα δεξιά προκειμένου να ανοίξει η πόρτα.
Το Terra με τη σειρά του έχει πίσω LED που επεκτείνονται προς τα πλάγια της καρότσας που έχει μήκος 1,68 μέτρα και μπορεί, προαιρετικά, να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες του κατόχου.
Η καρότσα του Terra έχει δύο παροχές 120V και μια 240V, ενώ και τα δύο μοντέλα έχουν εμπρός πορτμπαγκάζ με παροχές 120V και θύρες USB C.
Θύρες USB-C θα υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment που αποτελούν ένα ενιαίο οπτικά σύνολο, καθώς και το τιμόνι με τα δύο μπράτσα.
Tο ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης (BEV) που έχει αναγγελθεί αποτελείται από δύο μοτέρ που εξασφαλίζουν και την τετρακίνηση. Η Scout δεν ανακοινώνει τη συνδυαστική τους ισχύ αλλά λέει πως η συνολική ροπή θα ξεπερνά τα 1.355 Nm.
Η έκπληξη είναι η έκδοση με range extender (EREV), που θα λέγεται Harvester αποτίνοντας φόρο τιμής στην παραδοσιακή επωνυμία της μάρκας -International Harvester. Χάρη στην παρουσία ενός μικρού κινητήρα βενζίνης που θα λειτουργεί ως γεννήτρια και θα φορτίζει τη μπαταρία, η αυτονομία της θα φτάνει τα 805 χιλιόμετρα. Η παρουσία της Harvester κρίθηκε απαραίτητη για τις περιοχές των ΗΠΑ που οι υποδομές φόρτισης δεν έχουν αναπτυχθεί. Τα καινούργια Scout Traveler και Terra, που θα έχουν και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, θα είναι διαθέσιμα από το 2027 και σε τιμές της τάξης των 60.000 δολαρίων.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα