Με συγκλονιστική ισχύ η μελλοντική BMW M3

Με συγκλονιστική ισχύ η μελλοντική BMW M3

Η νέα γενιά της BMW M3 αναμένεται να έχει ισχύ που θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους.

240308120647_bmw-m3-c

Η BMW ετοιμάζεται για την επόμενη γενιά της εμβληματικής M3, η οποία αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της το 2028, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα λανσαριστεί τόσο ως ηλεκτρική, όσο και με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σε αντίθεση με την plug-in υβριδική διάταξη της νέας M5, η παραλλαγή με κινητήρα εσωτερικής καύσης της νέας γενιάς M3 θα χρησιμοποιεί ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V σε συνδυασμό με έναν 6κύλινδρο κινητήρα.

Την συγκεκριμένη απόφαση εξήγησε ο Dirk Häcker, επικεφαλής εξέλιξης στο τμήμα υψηλών επιδόσεων της BMW. Ο Häcker σημείωσε ότι η προσθήκη του βάρους ενός plug-in υβριδικού συστήματος θα δικαιολογούνταν μόνο αν προσέφερε σημαντική ηλεκτρική αυτονομία, κάτι που δεν είναι το ζητούμενο στην M3.

Η ήπια υβριδική ρύθμιση στοχεύει στην ενίσχυση των επιδόσεων με μια μικρή ώθηση ισχύος και βελτιωμένη απόκριση χωρίς τα μειονεκτήματα μιας βαριάς μπαταρίας. Οι πρώτες πληροφορίες την θέλουν να εφοδιάζεται με τετρακίνηση και στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο, με μικρό ενδεχόμενο να υπάρχει και έκδοση με μηχανικό κιβώτιο για τους πιο σκληροπυρηνικούς.

Η στρατηγική της BMW περιλαμβάνει επίσης την αμιγώς ηλεκτρική M3, η οποία θα κινείται στην ίδια πλατφόρμα Neue Klasse με την έκδοση εσωτερικής καύσης.

Αυτή η πλατφόρμα θα κάνει το ντεμπούτο της με τη νέα iX3 και θα αποτελέσει επίσης τη βάση για την επερχόμενη Σειρά 3 το 2026. Η ηλεκτρική M3 αναμένεται να λανσαριστεί το 2027, ακολουθούμενη από την έκδοση εσωτερικής καύσης.

Οι προβλέψεις για την ισχύ της επόμενης γενιάς M3 δείχνουν ότι θα μπορούσε να ξεπεράσει τους 600 ίππους, βασιζόμενος στις δυνατότητες του σημερινού κινητήρα S58 που τοποθετείται στις M3 CS και M4 CSL.

Η ηλεκτρική M3 αναμένεται να είναι ακόμη πιο ισχυρή, ενδεχομένως με μια διάταξη τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων, που θα αποδίδει συνδυαστικά πάνω από 1.000 ίππους.

Παρά την μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, η BMW θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το σήμα M3 τόσο για τα συμβατικά μοντέλα όσο και για τα ηλεκτρικά, διατηρώντας την κληρονομιά του πιο επιτυχημένου αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων.

Η BMW M αναμένει ότι μέχρι το 2030, τουλάχιστον το 80% των παραδόσεών της θα είναι EV, ενώ μόνο ένα μικρό μέρος θα είναι plug-in υβριδικά, υποδεικνύοντας μια σαφή στροφή προς την ηλεκτρική κινητικότητα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best Of Network

Δείτε Επίσης