Η νέα εφαρμογή AIRIS της Vitex δημιουργήθηκε για να βρίσκουμε τις αποχρώσεις που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις μας.
Η Alpine πολεμά το βάρος
Η Alpine πολεμά το βάρος
Η τεχνολογία θα αποτελέσει το μεγάλο όπλο της Alpine για την καταπολέμηση της αίσθησης του μεγάλου βάρους που έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
UPD:
Ιστορικά, τα μοντέλα της Alpine διακρίνονταν στον δρόμο και κέρδιζαν στους αγώνες χάρη και στο μικρό βάρος τους. Πλέον, με την ηλεκτροκίνηση και τις μπαταρίες, αυτό είναι δύσκολο. Η ζυγαριά είναι αδυσώπητη και κανένας ισχυρισμός δεν μπορεί να σε πείσει για το αντίθετο.
Φυσικά, ένα σπορ όχημα, όπως κάθε Alpine, χρειάζεται να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ. Ωστόσο αυτό είναι δύσκολο, ιδίως όταν τα στελέχη της γαλλικής εταιρείας έχουν ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσουν επτά νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ως το 2030. Το πρώτο θα είναι το A290 GT που αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2025.
Όμως, σκοπεύουν να κάνουν ό,τι μπορούν να δίνουν τα αυτοκίνητά τους την καλύτερη δυνατή αίσθηση στον οδηγό. Όπως ανακοινώθηκε, στην Alpine θα χρησιμοποιήσουν το σύστημα Torque Vectoring για να κάνουν τα αυτοκίνητά τους να δείχνουν ελαφρύτερα απ’ όσο είναι. Αυτό δήλωσε ο Φιλίπ Κριέφ, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας και Διευθυντής Τεχνολογίας του Ομίλου Renault, μιλώντας στο βρετανικό Autocar.
Ο Κριέφ είπε ότι θα εξελιχθεί περισσότερο το σύστημα μετάδοσης της κίνησης που υπάρχει στο A390_β οποίο φαίνεται να συνίσταται από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Μερικοί αναφέρουν ότι η διάταξή τους είναι ένας στον εμπρός άξονα και δύο στον πίσω, ενώ άλλοι το αντίστροφο (δύο εμπρός, ένας πίσω). Σύμφωνα με τον Κριέφ: «η εναλλαγή στην παροχή ισχύος μεταξύ των τριών ηλεκτρομοτέρ μπορεί να δημιουργήσει πολύ άμεση απόκριση -μοιάζει με τη συμπεριφορά ενός ελαφρού αυτοκινήτου. Το A390_β δεν είναι ένα ελαφρύ αυτοκίνητο, αλλά φαίνεται έτσι. Είναι τόσο γρήγορο, τόσο φυσικό και τόσο ολοκληρωμένο. Όταν έχεις επαγγελματίες οδηγούς που δοκιμάζουν τα αυτοκίνητά σου με τα συστήματα ενεργοποιημένα επειδή το προτιμούν έτσι, καταλαβαίνεις ότι είναι καλό. Αυτό είναι η απόλυτη δοκιμή», κατέληξε.
Φυσικά, ένα σπορ όχημα, όπως κάθε Alpine, χρειάζεται να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ. Ωστόσο αυτό είναι δύσκολο, ιδίως όταν τα στελέχη της γαλλικής εταιρείας έχουν ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσουν επτά νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ως το 2030. Το πρώτο θα είναι το A290 GT που αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2025.
Όμως, σκοπεύουν να κάνουν ό,τι μπορούν να δίνουν τα αυτοκίνητά τους την καλύτερη δυνατή αίσθηση στον οδηγό. Όπως ανακοινώθηκε, στην Alpine θα χρησιμοποιήσουν το σύστημα Torque Vectoring για να κάνουν τα αυτοκίνητά τους να δείχνουν ελαφρύτερα απ’ όσο είναι. Αυτό δήλωσε ο Φιλίπ Κριέφ, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας και Διευθυντής Τεχνολογίας του Ομίλου Renault, μιλώντας στο βρετανικό Autocar.
Ο Κριέφ είπε ότι θα εξελιχθεί περισσότερο το σύστημα μετάδοσης της κίνησης που υπάρχει στο A390_β οποίο φαίνεται να συνίσταται από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Μερικοί αναφέρουν ότι η διάταξή τους είναι ένας στον εμπρός άξονα και δύο στον πίσω, ενώ άλλοι το αντίστροφο (δύο εμπρός, ένας πίσω). Σύμφωνα με τον Κριέφ: «η εναλλαγή στην παροχή ισχύος μεταξύ των τριών ηλεκτρομοτέρ μπορεί να δημιουργήσει πολύ άμεση απόκριση -μοιάζει με τη συμπεριφορά ενός ελαφρού αυτοκινήτου. Το A390_β δεν είναι ένα ελαφρύ αυτοκίνητο, αλλά φαίνεται έτσι. Είναι τόσο γρήγορο, τόσο φυσικό και τόσο ολοκληρωμένο. Όταν έχεις επαγγελματίες οδηγούς που δοκιμάζουν τα αυτοκίνητά σου με τα συστήματα ενεργοποιημένα επειδή το προτιμούν έτσι, καταλαβαίνεις ότι είναι καλό. Αυτό είναι η απόλυτη δοκιμή», κατέληξε.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα