Τα ολοκαίνουρια headphones Dyson OnTrac™ αλλάζουν τη σχέση μας με τη μουσική και δίνουν νέα διάσταση στον ήχο, μέσα από μια ανεπανάληπτη, καθηλωτική εμπειρία ακρόασης.
Η Ferrari ετοιμάζει σκληροπυρηνική 296 GTB
Η Ferrari ετοιμάζει σκληροπυρηνική 296 GTB
Συνεχίζοντας την παράδοση δημιουργίας εκδόσεων με απόλυτη εστίαση στις επιδόσεις η Ferrari ετοιμάζει μια καθαρόαιμη 296 GTB
Ανέκαθεν τα κεντρομήχανα μοντέλα της Ferrari, όπως η 360 Challenge Stradale, η 430 Scuderia, η 458 Speciale και η 488 Pista μεταξύ πολλών ακόμα, ήταν εκ φύσεως πολύ ιδιαίτερα. Η 296 GTB δεν διαφέρει πολύ, κι ας τροφοδοτείται από έναν twin-turbo V6 και όχι από θηριώδεις V8 ή V12. Αλλά είναι εξίσου δύσκολο να τη βελτιώσεις, με τη Ferrari ήδη να έχει λανσάρει το πακέτο Assetto Fiorano, το οποίο όμως δεν βελτιώνει ουσιαστικά την απόδοση του supercar.
Καθώς η αύξηση της ιπποδύναμης είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα, η Ferrari στοχεύει η πισταδόρικη έκδοση της 296 GTB να είναι ελαφρύτερη και πιο αποδοτική ως προς την αεροδυναμική. Στόχος είναι να καταφέρουν να πετύχουν μεγαλύτερη βελτίωση από αυτή που είχε επιτευχθεί στην 488 Pista όπου οι Ιταλοί κατόρθωσαν να αφαιρέσουν 90 κιλά από το συνολικό βάρος. Παράλληλα, η παραγωγή κάθετης δύναμης υπολογίζεται πως θα ξεπεράσει τα 360 κιλά στα 250 χλμ./ ώρα. Αυτό θα επιτευχθεί με μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα, μεγαλύτερο διαχύτη και μεγαλύτερη εμπρός αεροτομή. Προς το παρόν, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση σχετικά με τη χρονολογία ή την ημερομηνία της επίσημης παρουσίασης. Η ονομασία της νέας έκδοσης, βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, θα είναι 296 Mugello.
Καθώς η αύξηση της ιπποδύναμης είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα, η Ferrari στοχεύει η πισταδόρικη έκδοση της 296 GTB να είναι ελαφρύτερη και πιο αποδοτική ως προς την αεροδυναμική. Στόχος είναι να καταφέρουν να πετύχουν μεγαλύτερη βελτίωση από αυτή που είχε επιτευχθεί στην 488 Pista όπου οι Ιταλοί κατόρθωσαν να αφαιρέσουν 90 κιλά από το συνολικό βάρος. Παράλληλα, η παραγωγή κάθετης δύναμης υπολογίζεται πως θα ξεπεράσει τα 360 κιλά στα 250 χλμ./ ώρα. Αυτό θα επιτευχθεί με μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα, μεγαλύτερο διαχύτη και μεγαλύτερη εμπρός αεροτομή. Προς το παρόν, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση σχετικά με τη χρονολογία ή την ημερομηνία της επίσημης παρουσίασης. Η ονομασία της νέας έκδοσης, βάσει όσων έχουν διαρρεύσει, θα είναι 296 Mugello.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα