Τι θα κάνει η Stellantis στις μικρές κατηγορίες;

Όπως όλα δείχνουν, παρά τις δυσκολίες, η Stellantis φαίνεται αποφασισμένη να παραμείνει στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων.

Η εταιρία ετοιμάζεται να παρουσιάσει τη νέα της πλατφόρμα STLA Small, με το πρώτο όχημα που θα βασίζεται σε αυτήν να έχει προγραμματιστεί για παρουσίαση το 2026.

Σχεδιασμένη ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά, η πλατφόρμα θα υποστηρίζει μια σειρά από μικρά αυτοκίνητα των κατηγοριών A, B και C.

Ο διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares επιβεβαίωσε το χρονοδιάγραμμα και τόνισε τη σημασία της πλατφόρμας στην επόμενη γενιά οχημάτων της μάρκας.

Η STLA Small θα φιλοξενεί τόσο υβριδικά όσο και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, προσφέρει χωρητικότητες μπαταριών που κυμαίνονται από 37kWh έως 82kWh, με ισχύ που ξεκινάει από 95 ίππους.

Τα οχήματα που κατασκευάζονται σε αυτή την πλατφόρμα μπορούν να κυμαίνονται σε μέγεθος, ξεκινώντας από 3.600 χιλιοστά σε μήκος και 1.700 χιλιοστά σε πλάτος, καθιστώντας την ευέλικτη βάση για μικρά αυτοκίνητα.



Αυτή η πλατφόρμα πρόκειται να αντικαταστήσει την τρέχουσα αρχιτεκτονική CMP/e-CMP, η οποία χρησιμοποιείται σε δημοφιλή μοντέλα όπως το Peugeot 208, το Peugeot 2008, το Opel Corsa και το Mokka.

Αν και το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί το STLA Small δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, η ίδια η πλατφόρμα θα κάνει το ντεμπούτο της στα τέλη του 2025 ή στις αρχές του 2026. Η STLA Small είναι η τελευταία προσθήκη στις πλατφόρμες νέας γενιάς της Stellantis, η οποία βρίσκεται ανάμεσα στην πλατφόρμα Smart Car για τα πιο μικρά αυτοκίνητα (π.χ. Citroën C3) και τις μεγαλύτερες πλατφόρμες όπως η STLA Medium, Large και Frame.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr