Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Η Bugatti στοχεύει στα 500 χλμ/ώρα
Η Bugatti στοχεύει στα 500 χλμ/ώρα
Ένα ασύλληπτο ρεκόρ ταχύτητας, που θα ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη για όλα τα hypercars έχει βάλει σαν στόχο η Bugatti.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Bugatti, Mate Rimac, αναζωπύρωσε το κυνήγι των ρεκόρ ταχύτητας της μάρκας, υπονοώντας μια πιθανή προσπάθεια να ξεπεράσει το φράγμα των 500 χλμ/ώρα. Αυτό ακολουθεί την πρόσφατη επιτυχία της Bugatti με την W16 Mistral, η οποία έγινε το ταχύτερο ανοιχτό αυτοκίνητο στον κόσμο, φτάνοντας τα 455 χλμ/ώρα. Ενώ η Bugatti αποχώρησε επίσημα από την αρένα των ρεκόρ ταχύτητας το 2019, η ηγεσία του Rimac φαίνεται να κατευθύνει τη μάρκα πίσω στις φιλοδοξίες της για υψηλές ταχύτητες. Το προηγούμενο ορόσημο της μάρκας ήταν η Bugatti Chiron Super Sport 300+, η οποία έφτασε τα 490,48 χλμ/ώρα το 2019.
Τώρα, με τις εξελίξεις στην τεχνολογία των ελαστικών -που συζητήθηκαν κατά την πρόσφατη συνάντηση της Rimac με τους μηχανικούς της Michelin- η επίτευξη των 500 χλμ/ώρα φαίνεται όλο και πιο πιθανή. Η Rimac τόνισε ότι η υπέρβαση των ορίων των ελαστικών είναι ζωτικής σημασίας για το ξεκλείδωμα τόσο υψηλών επιδόσεων. Η εστίαση της Bugatti στην ταχύτητα δεν αφορά μόνο την κατάρριψη ρεκόρ, είναι επίσης ένα πεδίο δοκιμών για την τεχνολογία αιχμής. Ο Rimac αποκάλυψε ότι η πλούσια πελατεία της Bugatti, η οποία ξοδεύει κατά μέσο όρο 500.000 ευρώ για παραμετροποιήσεις ανά αυτοκίνητο, αποτελεί ισχυρό κίνητρο.
H W16 Mistral που έκανε το ρεκόρ, για παράδειγμα, παραγγέλθηκε από έναν συλλέκτη που έχει στην κατοχή του όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα της Bugatti που έχουν κάνει παγκόσμιο ρεκόρ.
Ενώ η Bugatti ηγείται της προσπάθειας για το ρεκόρ, ανταγωνιστές όπως η Koenigsegg και η Hennessey στοχεύουν επίσης στο όριο των 500 χλμ/ώρα, σηματοδοτώντας ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στη μηχανική των υπεραυτοκινήτων.
Τώρα, με τις εξελίξεις στην τεχνολογία των ελαστικών -που συζητήθηκαν κατά την πρόσφατη συνάντηση της Rimac με τους μηχανικούς της Michelin- η επίτευξη των 500 χλμ/ώρα φαίνεται όλο και πιο πιθανή. Η Rimac τόνισε ότι η υπέρβαση των ορίων των ελαστικών είναι ζωτικής σημασίας για το ξεκλείδωμα τόσο υψηλών επιδόσεων. Η εστίαση της Bugatti στην ταχύτητα δεν αφορά μόνο την κατάρριψη ρεκόρ, είναι επίσης ένα πεδίο δοκιμών για την τεχνολογία αιχμής. Ο Rimac αποκάλυψε ότι η πλούσια πελατεία της Bugatti, η οποία ξοδεύει κατά μέσο όρο 500.000 ευρώ για παραμετροποιήσεις ανά αυτοκίνητο, αποτελεί ισχυρό κίνητρο.
H W16 Mistral που έκανε το ρεκόρ, για παράδειγμα, παραγγέλθηκε από έναν συλλέκτη που έχει στην κατοχή του όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα της Bugatti που έχουν κάνει παγκόσμιο ρεκόρ.
Ενώ η Bugatti ηγείται της προσπάθειας για το ρεκόρ, ανταγωνιστές όπως η Koenigsegg και η Hennessey στοχεύουν επίσης στο όριο των 500 χλμ/ώρα, σηματοδοτώντας ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στη μηχανική των υπεραυτοκινήτων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα