Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Στοπ για τους θερμικούς κινητήρες της Abarth
Στοπ για τους θερμικούς κινητήρες της Abarth
Η Abarth αποφάσισε μελλοντικά να σταματήσει την παραγωγή των μοντέλων που εφοδιάζονται με κινητήρες εσωτερικές καύσης.
Ο όμιλος Stellantis, στον οποίο ανήκει η Abarth, έχει εκδηλώσει εδώ και αρκετό καιρό την πρόθεση του για το σταδιακό εξηλεκτρισμό της γκάμας των μοντέλων, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.
Πλέον, η παραγωγή αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες, συνεχίζεται μόνο για την αγορά της Λατινικής Αμερικής, με τα crossover Pulse και Fastback. Για την Ευρώπη, ο επικεφαλής των Fiat και Abarth, Γκαετάνο Θορέλ, απέκλεισε -επικαλούμενος τους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων και το κόστος- το ενδεχόμενο να δούμε ξανά κάτι τέτοιο. Πλέον, η γκάμα θα κινηθεί στα πρότυπα των Abarth 500e και 600e.
«Στην Ιταλία, ένα σπορ μοντέλο που εκπέμπει ρύπους 180 γρ./χλμ. καταβάλλει 1.000 έως 2.000 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Είναι δίκαιο όταν μπορώ να δώσω στους πελάτες μια ηλεκτρική σπορ έκδοση που συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο, έχει το ίδιο επίπεδο απόλαυσης και ισοδύναμες επιδόσεις; Όλα στην ίδια τιμή; Νομίζω ότι είναι καλύτερο να προσφέρουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα», εξήγησε ο Θορέλ, επιβεβαιώνοντας και το λόγο για τον οποίο βγάζει κόκκινη κάρτα στα υβριδικά.
«Το ήπιο υβριδικό σύστημά απλά δεν έχει αρκετή δύναμη για να αξίζει το έμβλημα της Abarth. Πρέπει να παραμείνουμε πιστοί στο DNA της μάρκας και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε μόνο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα