Εθελοντές-εργαζόμενοι και πληρώματα της AEGEAN και της Olympic Air προσέφεραν δώρα και αγάπη σε σχολεία της άγονης γραμμής αλλά και όσους βρίσκονται σε ανάγκη
Προηγμένη ηλεκτρική πλατφόρμα από την CATL
Προηγμένη ηλεκτρική πλατφόρμα από την CATL
Ακόμα μεγαλύτερη επιρροή στην αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να αποκτήσει η κορυφαία εταιρία κατασκευής μπαταριών CATL καθώς εξελίσσει και την δική της πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών στον κόσμο επωφελείται όσο κανένας άλλος από τη μετάβαση στην ηλεκτρική ενέργεια και την κινητικότητα. Και αν κατασκευάζει ήδη την πλειονότητα των πακέτων μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, γιατί να μην φτιάξει μόνη της και τα υπόλοιπα συστήματα, όπως ηλεκτρικούς κινητήρες, συστήματα ισχύος και φόρτισης;
Η CATL έχει ήδη διανύσει πολύ δρόμο με αυτήν την ιδέα. Το Integrated Intelligent Chassis (CIIC), το οποίο αυτή τη στιγμή αναπτύσσεται με την εσωτερική κωδική ονομασία “Panshi” (στα κινεζικά σημαίνει “θεμέλιος λίθος”), είναι προφανώς κοντά στο να βγει στην παραγωγή.
Πολλές λεπτομέρειες δεν είναι ακόμη γνωστές για αυτό. Ωστόσο, τα κινεζικά μέσα κάνουν ήδη υποθέσεις ότι η λεγόμενη πλατφόρμα skateboard (επίπεδη) θα περιλαμβάνει επίσης συστήματα διεύθυνσης και πέδησης. Αυτό θα σήμαινε ότι η CATL θα μεταλλασσόταν σε έναν τεράστιο κατασκευαστή αυτοκινήτων σχεδόν εν μία νυκτί!
Τελικά, το μόνο που έλειπε για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ήταν το αμάξωμα, το εσωτερικό και το infotainment. Σύμφωνα με την CATL, αυτή η αρχιτεκτονική θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε διαφορετικά μεγέθη και τμήματα οχημάτων, ενώ ο ιδρυτής της Robin Zeng τονίζει ότι η η μπαταρία πρέπει να ενσωματωθεί τόσο βαθιά στο σασί, ώστε να μην καταστραφεί σε ενδεχόμενο ατύχημα, ενώ παράλληλα υπόσχεται αυτονομία άνω των 800 χιλιομέτρων.
Η CATL έχει ήδη διανύσει πολύ δρόμο με αυτήν την ιδέα. Το Integrated Intelligent Chassis (CIIC), το οποίο αυτή τη στιγμή αναπτύσσεται με την εσωτερική κωδική ονομασία “Panshi” (στα κινεζικά σημαίνει “θεμέλιος λίθος”), είναι προφανώς κοντά στο να βγει στην παραγωγή.
Πολλές λεπτομέρειες δεν είναι ακόμη γνωστές για αυτό. Ωστόσο, τα κινεζικά μέσα κάνουν ήδη υποθέσεις ότι η λεγόμενη πλατφόρμα skateboard (επίπεδη) θα περιλαμβάνει επίσης συστήματα διεύθυνσης και πέδησης. Αυτό θα σήμαινε ότι η CATL θα μεταλλασσόταν σε έναν τεράστιο κατασκευαστή αυτοκινήτων σχεδόν εν μία νυκτί!
Τελικά, το μόνο που έλειπε για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ήταν το αμάξωμα, το εσωτερικό και το infotainment. Σύμφωνα με την CATL, αυτή η αρχιτεκτονική θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε διαφορετικά μεγέθη και τμήματα οχημάτων, ενώ ο ιδρυτής της Robin Zeng τονίζει ότι η η μπαταρία πρέπει να ενσωματωθεί τόσο βαθιά στο σασί, ώστε να μην καταστραφεί σε ενδεχόμενο ατύχημα, ενώ παράλληλα υπόσχεται αυτονομία άνω των 800 χιλιομέτρων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα